maandag 30 maart 2020

Karify

Langzaam komt de hulpverlening op echt gang .Vorige week het programma Karify op mijn pc .We kunnen mailen ,ik kan schrijven ,alles word netjes opgeslagen en later kan ik ook alles weer terug lezen .Het bellen is vorige week vrijdag even niet gelukt helaas dus vandaag een bel afspraak gemaakt om half twee .Toen dacht ik tja we zitten beiden aan de pc en misschien heeft ze nu tijd en ja hoor een paar minuten later ging de telefoon .Een hele lieve geduldige vrouw en ja daar gingen de sluizen weer open want de emoties zitten heel hoog .Deze week 1 opdracht want dat hoort erbij .De bestanden over angst weer rustig lezen .Niet alles maar met kleine beetjes ,dus elke dag wat ,lukt het een dag niet is ook goed en evt vragen opschrijven die ik erover heb .Vrijdag om 11 uur belt ze weer hebben we afgesproken en praten we verder .Een aparte manier maar het voelt best goed .Ook zij zegt het zal een hele tijd gaan duren maar we doen samen onze best .
Liefs Elisabeth 

11 opmerkingen:

  1. he lieverd dat is fijn nieuws maar wat erg dat het verleden je altijd weer inhaalt. ik wens je veel sterkte toe de komende tijd

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach lieverd we kennen het beiden .Sommige dingen kan ik loslaten andere blijven in mijn hoofden zullen nooit verdwijnen .

      Verwijderen
  2. Anoniem3/30/2020

    Elke stap is er één. Kijk het beest in de bek en kijk wat er gebeurt! succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kleine stapjes Vlasje maar het is een groot beest en ik ben te lang eigenwijs geweest omdat ik dacht ik red het zelf wel .Er is mij altijd ingestampt dat ik flink en sterk moest zijn door mijn moeder want zij was dat ook volgens haarzelf .Mooi niet maar daar schrijf ik maar niet over

      Verwijderen
  3. met kleien stapjes kom je er elisabeth....

    ik duim voor je

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het lijkt mij alsof je nu echt de goede weg ingeslagen bent. Succes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is goed nieuws, Elisabeth. Op een aparte manier in deze tijd, maar dat geeft niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het contact is anders,maar je bent begonnen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit leest als goed nieuws. Iemand bij wie je je in goede handen voelt. Het is behelpen via de telefoon, maar voor een goed luisterend oor maakt dat geen verschil. Ga rustig in kleine stapjes vooruit. Dan wordt het vanzelf een kilometer!
    Liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi dat het zo kan Elisabeth.
    Kleine stapjes maken weer een grote stap.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het programma wat je beschrijft ken ik niet maar als ik je zo lees dan is het een heel goed programma. Je kan mailen en je schrijven later ook weer teruglezen. Begrijpelijk dat je emotioneel wordt als jullie bellen want het is ook niet zomaar wat hoor. Hou vol en weet dat ieder klein beetje ook echt helpt ;-)
    Liefs van mij, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...