vrijdag 3 april 2020

Zo fijn

Nog een keer dan .Vanochtend een belafspraak met de Psychologe.We spreken een tijd af waarop zij mij belt omdat wachten op een telefoontje mij erg onrustig maakt .We hebben samen een paar bestanden doorgenomen die in Karify staan maar niet teveel ,bv vragen die ik beantwoord heb .Ik kan gelukkig mailen als ik vragen heb .Natuurlijk gepraat over wat dingen over mijn jeugd .Ze begrijpt dat ik tijd nodig hen en alles rustig aan moet ,niet teveel druk en de gesprekken niet te lang anders word het teveel voor mij .We gaan nog rustig veel dingen bespreken en dan kijken wat de mogelijkheden zijn voor mijn behandeling .Zou ik het dan eindelijk echt getroffen hebben ? Maar er zijn mijn kleine geniet momentjes .Er staan nog steeds 4 prachtige Lila rozen die mijn dochter meebracht zo'n twee en halve week geleden en gisteren heb ik mezelf beloond met een boos mooie witte rozen ,maar dan moest ik wel terug lopen van mezelf als ik boodschappen gedaan had .Ook ben ik voorzichtig bezig m weer beter te gaan eten .Maanden geleefd op 4 crackers met een mini plakje kaas ,daarna 1 klef wit bolletjes tussen de middag en aan het eind van de dag wat warm eten .Ik ben eigenlijk te moe om te koken maar dwing mezelf en dan geeft het zo'n fijn gevoel dat het weer gelukt is Nu geniet ik weer van de bruine boterham met kaas en zelfs soms al twee ook warm eten gaat al behoorlijk goed nu .En zo timmer ik aan de weg
Heb een goed weekend en pas goed op jezelf allemaal .Liefs Elisabeth 

8 opmerkingen:

  1. Geweldig dat het zo kan, zo door de telefoon, Elisabeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem4/03/2020

    Wat fijn die stapjes de goede kant op! En dat deze psychologe luistert naar wat je aangeeft en daarnaar handelt. Heel veel sterkte weer!
    W.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn,dat je weer zin in eten hebt. Ook dat werkt op je stemming in

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Trek in eten is goed Elisabeth.
    Fijn dat het zo kan met bellen.

    Geniet van het mooie weer samen in de tuin.
    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem4/04/2020

    Dit zijn goede stappen, vooral die zelfzorg is belangrijk. Je bent het echt meer dan waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Elisabet,
    wat ontzettend fijn om te lezen dat het stukje bij beetje wat beterder met je gaat. Je ehbt nog een lange weg te gaan maar je gaat ervoor want je zit al op die weg :-) Ik ben trots op je xx
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Elisabeth,

    Bedankt voor je bezoekje. Ik heb een aantal logjes teruggelezen en zie dat er na je time-out toch weer positieve zaken in gang gezet zijn.
    Ik wens je veel vertrouwen toe en zeker nu in deze onwerkelijke tijd. Sterkte en moed op de ingeslagen weg.

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je timmert behóórlijk aan de weg! Dat is zeker een compliment waard. Je werkt hard aan jezelf en dat is het moeilijkste wat er is...
    Ik wens je bergen positiviteit,
    liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...