maandag 7 september 2020

Vrijheid

 Ja zo voelt het ,ik heb mijn vrijheid terug en wat voelt dat heerlijk .Na een paar weken hard oefenen en veel spierpijn en ook wel teleurstellingen kan ik weer lekker weg gaan als ik wil .Steeds dat stukje verder lopen en fietsen en nu kan ik weer naar de stad en naar de winkel centrums in de omgeving tuincentrums en zelf mijn medicatie uit de kluis halen bij de huisartsen praktijk .Vrijdag eindelijk naar de kapper want ze had nog steeds een wachtlijst .Ik kan zelfs weer op de normale manier op mijn fiets stappen zonder stoeprand nodig te hebben om me af te zetten. Gisteren dus medicatie halen en de man vroeg wil je even hier op het muurtje uitrusten ? Nee hoor we gingen naar lekker de stad .Ik had wat dingen nodig dus daar gingen we .Als afsluiting een patatje eten lekker zittend in het zonnetje en wat was het genieten .Wat een vrijheid na maanden zo weinig kunnen en wat hebben we genoten samen .

Liefs Elisabeth 

18 opmerkingen:

  1. Anoniem9/07/2020

    Uit de as herrezen, zo fijn voor je. Wat was de sleutel?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn vechtlust Vlasje ,gewoon doorzetten hoe moeilijk ook en vooral ook gezond eten

      Verwijderen
    2. Anoniem9/08/2020

      Goed joh!

      Verwijderen
  2. Wat ongelooflijk fantastisch om te lezen, Elisabeth! Die kleine dingen in het leven maken zo'n verschil! Je bent een kanjer, helemaal zelf gedaan, hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi Elisabeth om dit te lezen!

    Lieve groetjes,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eindelijk breekt de zon door voor je! En wat was je daar hard aan toe. Wat heerlijk om dit te lezen.
    Lieve groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn om te lezen! Het is zo goed om weer van alles te kunnen en ook om te weten dat je zelf zover gekomen bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk voor je zeg! Het is je van harte gegund!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat toppie dat het weer de goede kant op gaat maar denk erom het is net als ik schreef op jouw reactie. niet te snel want we komen er met langzame tred ook wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Blij ben ik om te horen dat je weer een stuk beter gaat voelen!
    Rustig aan opbouwen nu.
    Hartelijke groeten van Zem.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk om te lezen! Wat fijn. Nu genieten van alles wat weer mogelijk is.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig nieuws is dit. Ik wens je heel geweldige momenten toe lieverd, je hebt er hard genoeg voor gevochten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Anoniem9/10/2020

    Wat fijn, dat al je inspanningen nu vrucht afwerpen,
    geniet er heerlijk van.
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg knap van je, wees trots op jezelf en geniet vooral.
    Maar dat doe je al :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beetje late reactie; maar wat geweldig. Weet helaas uit ervaring hoe 'vrij' dat voelt. Goed gedaan. Iets om naar terug te denken als je een mindere dag hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Elisabeth,
    ik lees je berichtje met een grote glimlach op mijn gezicht.
    ik voel gewoon je blijdschap en wat is dat mooi en fijn om te lezen dat het zo goed is gegaan :-)))).
    Liefs van mij,
    Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...