woensdag 23 september 2020

Een Blij Ei

 Ja ik gebruik even de woorden van Vlasje want wat ben ik blij .Gister middag bloed laten prikken en vanochtend op 9.45 ging de telefoon .Een heel tevreden huisarts die het goede nieuws direct door wilde bellen .Alle waarden zijn weer perfect ,hoe fijn is dat en ik ben zo blij .Zo fijn een huisarts zoals hij te hebben ,ook hij is blij dat het weer een stuk beter gaat nu en ik hard werk aan mijn gezondheid .Even nog een fijn gesprek gehad over mijn vorderingen en wat ik allemaal al weer doe en kan .Over zo'n week of 6 gaan we weer even bijpraten samen .En oww wat kan ik al weer veel .Inmiddels alweer een paar Tuincentrums bezocht en ik zit dan te genieten op de fiets zo lekker in het zonnetje .Genietend van de vrijheid en wat een zege om dit alles weer te kunnen doen .Straks weer even naar de praktijk fietsen om mijn medicatie uit de kluis te halen .En zo gaat het steeds beter en ik heb weer vertrouwen .Ook de angst paniek en duizeligheid worden heel voorzichtig wat minder en dat geeft me moed .

Liefs Elisabeth 

11 opmerkingen:

  1. Zo ontzettend fijn voor je Elisabeth :-))))
    En ook een fijne en begrijpende huisarts hebben is echt geweldig. Heerlijk dat je nu zo'n "blij ei" bent ;-)
    Heerlijk gewoon. Lekker blijven genieten van de leuke dingen die je nu kan en steeds meer gat doen.
    Lieve groejtes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een heerlijk nieuws Elisabeth! Ben zo blij voor je!
    En wat is die huisarts aardig en attent. Is dat nou een andere van voorheen of is de lucht opgeklaard destijds... Ga zo door hoor! Liefs 💕

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het is dezelfde .We zijn het niet altijd eens en dat mag ,maar ik ben nog altijd blij met mijn huisarts .
      liefs xxx

      Verwijderen
  3. Anoniem9/23/2020

    Lange weg, maar duidelijk opwaarts. Wat heerlijk en dat zoveel mogelijk zelf gedaan! Woepie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat fijn om te lezen, Elisabeth!!! Fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat goed, Elisabeth! Heel erg fijn om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat zijn dan de "gewone dingen"bijzonder,als je ze een poos niet kon doen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk Elisabeth!

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een goed nieuws! Wat heerlijk dat het wat beter met je gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Blijf dat blije ei! Je zit in de lift en daar ben ik zo blij om. Je hebt het op eigen kracht gedaan met steun van enkele lieve mensen. Ga zo door, Elisabeth ♥
    Dikke liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo blogvriendin ik ben zo erg blij dat het weer de goede kant opgaat en wat maak je mij ook blij met alle regels die je schreef. Ben keiblij maar niet te snel maar met zo een goede huisarts kom jij er wel. xxx Knuffs van mij met lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...