zaterdag 24 oktober 2020

Tis stil

 




Ja het is stil hier gewoon omdat ik niets te melden heb .Het leven kabbelt heel rustig verder ,nog wel met mijn conditie bezig want dat is nog niet zo ik het graag zou willen . Ook Mikki kabbelt lekker verder ,eet en slaapt veel en is erg aanhankelijk .Wel jammer dat ik haar nooit een even lekker vast mag houden ,maar ze wil graag veel geaaid en gekriebbelt worden gelukkig en slaapt nog altijd op of naast mij en dat maakt het goed en gezellig 

Ik wens jullie een fijn weekend,liefs Elisabeth 

12 opmerkingen:

  1. Blij weer even iets van je te lezen... ben begonnen aan een mail, morgen afmaken! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem10/24/2020

    Zo te merken zit je nog in een goede flow! Fijn, zeer gegund!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stil kan heerlijk zijn. Geen onverwachte narigheden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve poes Elisabeth.

    Fijn dat je weer even iets schrijft.

    Alle goeds en lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk rustig zo'n poes en nog een mooierd ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weekend is bijna alweer om Elisabeth en de dagen kabbelen voort. Je foto van Mikki vind ik wel heel erg mooi om te zien.
    Hou je haaks meis en blijf veilig.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto van Mikki!
    Zo is het leven toch fijn: rustig en voortkabbelend zonder grote golven. Geniet er maar van, Elisabeth.
    Hartelijke groeten van Zem.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ahhhhhh... kleine stapjes elisabeth, dan kom je er ook hoor,

    rustig door blijven gaan hé.
    mooie poes is het toch
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vaak is dat juist heel fijn vind ik, als het leven voort kabbelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mikki zoekt wel telkens je gezelschap en dat is zeker een compliment, Elisabeth. Al snap ik dat je graag even met haar zou willen kroelen. Laat alles maar rustig voort kabbelen. Alles op zijn tijd...en iedere dag een beetje beter dan de vorige!
    Lieve groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...