zondag 4 oktober 2020

Gewoon






Eigenlijk heb ik weinig te vertellen .Mijn levertje kabbelt rustig voort nu en dingen worden weer een beetje gewoon . Naar het Meander fietsen om bloed te laten prikken en naar de Oogarts gaan voelt weer ''gewoon'' .Maar soms besef ik dat dit heel lang niet gewoon was ! Vandaag weer even blij want ik kon voor het eerst vandaag echt gewoon op mijn fiets stappen en dat was weer een overwinning .En verder rommel ik lekker in huis om het gezellig te maken met kaarsen bloemen .Ik geniet van de bloemen in de tuin die nog steeds bloeien ,de mooie rozen ,de Knalblauwe salvia waarvan de bloemaren bijna 1.80 hoog zijn nu en natuurlijk de manden en potten met viooltjes .Wat minder is dat ik mijn dochter zo weinig zie en nu zeker niet .Ze is in contact geweest met een cliënte die corona blijkt te hebben maar ze word niet getest en dan maak ik me toch echt wel zorgen .Ik heb haar maar een paar keer gezien dit jaar en nu gaat het nog langer duren dus en daar ben ik dus niet blij mee. Ik ga verder niet over corona schrijven want daar hoor en lees ik al genoeg over . Ik wens jullie alvast een fijne week en pas goed op jezelf en anderen 

Liefs Elisabeth 

11 opmerkingen:

  1. Soms is gewoon heel prettig ;-)
    Jammer dat je je dochter niet kunt zien nu, maar aan de andere kant: je moet ook aan jezelf denken en daar was je nou net zo fijn mee bezig! Heerlijk toch, als je zo kunt genieten van de bloemen in de tuin... Doe zo voort!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oei ik duim voor je dochter elisabeth, en jij...
    gewoon stillekes doorgaan en voelen wat goed voelt voor je hé

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk voor je dat het nu beter gaat. Wat kun je dan genieten, hè?
    Wat naar dat je je dochter zo weinig ziet. Best een gemis. Maar dat komt straks wel weer. Nu moet je toch een beetje aan jezelf denken.
    Een virtuele knuffel.

    Dikke kus, Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je weer kunt genieten Elisabeth.
    De tuin is best nog mooi he al is het herfst.

    Ik hoop dat je je dochter snel weer kunt zien!

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat het goed met je gaat, Elisabeth! Gewoon is dan toch niet zo gewoon, maar extra gewaardeerd.
    Ik zag mijn zoon ook maar twee keer in deze tijd. Maar ik hoop dat je dochter veilig is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi dat je het waardeert... Hopelijk is alles goed met je dochter! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn om te lezen dat het goed met je gaat. Hopelijk heeft je dochter geen corona.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat goed om te lezen dat je het gewone leven weer een beetje kunt oppakken. Gewoon wordt vaak zeer ondergewaardeerd vind ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat gekabbel klinkt goed. Jammer,dat je je dochter niet "in het echt kunt zien". Hopen,dat ze niet ziek is.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is ook bedroevend om je dierbaren zo weinig te kunnen zien terwijl we juist in deze tijd warmte nodig hebben.
    Ik wens je dochter sterkte en beterschap, en jou ook!
    Lieve groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Elisabeth,
    het is zo fijn om te lezen dat je weer dingen "gewoon" kan doen en dat is werkelijk fantastisch :-))))Ja, minder als je je dochter dan weer weinig ziet en ook ik weet hoe dat voelt.
    Dat akelige Corona is nog lang niet verslagen dus het is nog even afzien.
    Hou je haaks.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...