maandag 19 april 2021

Een beetje van alles



Tja veel schrijven doe ik niet want er gebeurd weinig in mijn simpele leventje .Het ging gewoon even niet echt goed hier maar ik steggel gewoon door hoe dan ook .Slapen doe ik nog nauwelijks helaas en ook dat maakt heel erg moe en futloos .Ik ga niet echt zeuren over C maar ik merk dat het aardig wat impact heeft op mijn toch al erg rustige leventje .Het nergens eens gezellig heen kunnen maakt het niet eenvoudig en vooral omdat we geen familie of vrienden hebben ,iets wat eigenlijk nooit zo'n probleem is voor ons .Maar vandaag dus weer eens even genoten om heerlijk in de achtertuin te rommelen ,helaas is er veel verdwenen of gewoon dood gevroren of zo .Maar ik krijg er weer zin in en dat is weer een lichtpuntje .Begin volgende maand krijgt mijn man de eerste vaccinatie en ik heb nu ook de uitnodiging .Ik twijfel zo ontzettend maar ja wat zal ik doen ? En Mikki ,ach die hobbelt gewoon door haar leventje slaapt en speelt veel en eet haar lekkere hapjes ,vraagt veel aandacht en die krijgt ze natuurlijk ook .En zo kabbel ik voort 

Liefs Elisabeth 

10 opmerkingen:

  1. Ook al heb je het virus zelf niet, je krijgt er ongevraagd toch een klap door. Alles is anders. Je voelt je beknot.
    Honden en katten met een goed baasje hebben een luizenleven hebben. Ze leven altijd in het nu. Nooit zorgen om de dag van morgen. Dat gunnen we onszelf ook, hè?
    Over het vaccin kan ik je helaas geen advies geven. Ik wil niet dat mijn mening jou in een of andere vorm beïnvloedt.
    Lieve groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja elisabeth,,, de een wil het wel de ander niet, ik neem het niet, maar zal ook als ik het mocht krijgen alle zorgen weigeren en geen ic bed bezet houden, maar ik wil ook niemand beïnvloeden elk mens moet zelf weten wattie doet....
    sterkte hé
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moeilijk he,om elke dag je eigen "gezelligheid"te maken. Maar de natuur helpt daarbij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blij te lezen dat je wel weer zin in dingen doen krijgt. We kunnen nou eenmaal niks veranderen aan deze situatie. Een lastig dilemma hoor, wel of niet laten vaccineren. Ik ben vorige week geprikt, de 2e 21 mei. Dan na een week zou ik beschermd moeten zijn voor 95%. Ik ben er blij mee. Jan gaat morgen, kreeg een opriep van de huisarts, misschien vanwege zijn GGZ verleden want hij is bijna 3 jaar jonger dan ik.
    Het leven wordt straks vast wel weer beter, hopelijk voor iedereen!
    Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo lieve Elisabeth, jij in je tuin aan het rommelen en ik ook en vele plantjes hangen alweer aan balkon zelf. Buiten mijn man en ik ook geen familie of vrienden in de omgeving, maar we maken het samen wel gezellig en soms doen we een natuurwandeling. Mijn man heeft gisteren de uitnodiging gehad voor vaccin en ik nog niet, maar we denken er nog even over na. Het is een keuze die een ieder voor zichzelf moet maken. Wens je veel liefs en ook bedankt voor het andere bericht per mail. Liefs. Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tuin en planten zijn een geweldige afleiding. Ik doe de prik wel, al was het alleen maar om niet meer zo bang te zijn voor besmetting.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat vervelend dat je niet kunt slapen. Dat lijkt me zwaar en slopend. Maar wel positief dat je blij kunt worden van de tuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je weer kunt genieten van de tuin Elisabeth.
    Ik ben weer begonnen met de moestuin.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een beetje van alles vult onze dagen,
    maar een mens heeft zijn vrijheid nodig.
    Zelf bepalen wat kan en niet kan,
    dat is een beetje van alles. Fijn dat jij nog een langskwam, het beste ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkig kun je in de tuin van genieten. Dit doe ik ook op balkon. Dit geeft voor jou goede afleiding. Je poes ziet mooi uit op de foto. Fijn weekend.Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...