woensdag 29 augustus 2018

Stil



Heel lang stond ik daar en zo stil
Alleen zonder eenzaam te zijn
Even alleen met mijn gedachten
Bijna ademloos en zo verwonderd
De zachte schemer en de geluiden
Een boeket van Zonnebloemen
De rozen geven hun mooiste geur
Heel even staat mijn wereld stil
Dan mag en kan ik even stil zijn

Elisabeth 29 - 8 - 2018

Woorden geschreven denkend aan gisteravond .Ik heb denk ik zo'n 20 minuten buiten gestaan in het zachte schemerlicht .Alles in me opgenomen ,de bloemen de geuren en het meest was ik verwonderd over de intense rust die ik ervaarde .Een gouden moment voor mij ,het zien voelen en beleven .Blij zijn met de mooie plek die man en ik samen hier gemaakt hebben in die kleine maar o zo mooie postzegel
Liefs Elisabeth

12 opmerkingen:

  1. Anoniem8/29/2018

    Zalige momenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, Elisabeth!
    Hartelijke groeten van Zem.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige bloem en woorden!

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was mooie momenten. Zonnebloemen is zeker prachtig om te zien. Lekker genieten met je mooie tuin van je. Fijne dag gewenst.
    Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Soms heb je dat even nodig, je terugtrekken en van alles overdenken! Kun je je een mooiere plek wensen, nee hè?
    Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig gedicht en foto van de zonnebloem. Soms is het goed om even in je eigen wereld te wezen en alle drukte van je af te laten glijden. HG, Tine en wens je mooie dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heerlijk elisabeth, rust en stilte kan zo deugd doende zijn hé. stel je toch voor dat er altijd herrie om je heem was, ik zou gek worden❤

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk Elisabeth, genieten van alles om je heen.
    Mooi gedicht!

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Elisabeth ... en noch woorden noch bloemen, al hoe mooi ze ook zijn... kunnen dezelfde rijkdom bieden die jij in je hebt door in staat te zien zoiets te ervaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi moment. En wat een übercoole zonnebloem!

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...