zondag 5 augustus 2018

Visite in de tuin

Weten jullie nog hoe ik de P in had over de buurkatten  in mijn tuin ? ach dat stadium ben ik ver voorbij nu .

Vanochtend zaten we lekker buiten aan de koffie en daar kwam Dushi de buurpoes onder de struiken vandaan .Ze had waarschijnlijk lekker liggen slapen en wandelde rustig naar de andere kant 

In de poort als een van ons met de fiets loopt gaat ze er vandoor want dat vind ze eng blijkbaar .Zijn we gewoon in de poort of tuin dan is ze zo lief en aaibaar en gaat lekker liggen kroelen op de grond .We hebben gewoon even genoten van deze mooie kleine dame .En na de kroel sessie klimt ze over de schutting en verdwijnt weer 
Liefs Elisabeth 



9 opmerkingen:

  1. Ach...wat schattig. Wij hebben ook regelmatig visite van de buurtkatjes. Onze buurvrouw heeft er acht.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Buurkatten klimmen overal over schutting heen. Mooie poesen. Lekker kroelen vinden p... wel lekker. Mooie lapjeskat kleuren heeft p.... Leuke foto's.
    Fijne dag. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk toch zo'n lease en kroelkat

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liever geen katten, maar leuk dat jij ervan kunt genieten!
    Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb zelf een poes en regelmatig komt er hier een buurten.
    Soms draait het op blazen en krijsen uit. Onze kan vluchten door het kattenluikje:-)

    Mooie foto's heb je er van gemaakt Elisabeth.

    Lieve groetjes,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wij hebben een periode gehad dat er katten in onze tuin kwamen maar dat is nu helemaal over, snap er niets van want ik vond het altijd wel gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja leuk die kattenvisite, hier zie ik ook af en toe een kat in de tuin maar meestal zijn ze gelijk weg als ze mij zien, terwijl ik ze echt nooit iets doe of wegjaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig, zo'n passantenlapjeskat. De lusten, maar niet de lasten. ;-)
    Je weet dat ik een kattenliefhebber ben, dus ik ervaar dit soort lasten gelukkig niet zo...
    Hartelijke groeten van Zem.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...