zaterdag 11 augustus 2018

Zwijmelen op Zaterdag 300 keer - DIXIE ACES - HATI YANG LUKA



Eerst natuurlijk dit even ,een leuk jubileum 300 keer Zwijmelen op Zaterdag .Dus Marja die hiermee begon en nu onze Trees die het draadje opgepakt heeft gefeliciteerd  lieve dames .Ik heb niet altijd meegedaan maar inmiddels weer redelijk actief . Dit is het soort muziek waar ik zo lekker streepjes van op mijn rug kan krijgen en eindeloos naar kan luisteren .Het filmpje is niet echt je van het maar ja een mens kan niet alles hebben zeg ik maar zo
Liefs Elisabeth 

8 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Elisabeth, Mooie zwijmel muziek om te luisteren. Goede muziek is deze. Lekker muziek. Fijne weekend gewenst. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem8/11/2018

    Lekker soundje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker achterover leunen, ogen dicht en luisteren is al prahctig, ook zonder het filmpje ;-)

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heerlijk nummer Elisabeth.. Mooie zwijmelachtige gitaarmuziek. Dankjewel voor het meedoen aan deze 300e keer zwijmelen! Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad ogen dicht en lekker luisteren naar deze zwijmel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke muziek om naar te luisteren. 300 keer zwijmelen! Zo leuk. Helaas doe ik niet meer mee, maar ik blijf jullie volgen.

    Liefs en een knuffel, Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je zou bv alleen Zwijmels op je blog kunnen zetten ,is dat geen idee? Zo kun je toch weer meedoen
      Liefs Elisabeth

      Verwijderen
  7. Hoi Elisabeth,
    ik ben eindelijk weer eens op de blog want het was me echt te warm om achter de pc te gaan zitten. Even heerlijk gezwijmeld en ook gefeliciteerd met je 300e keer zwijmelen hihi... Top toch :-)
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...