zaterdag 25 augustus 2018

Zwijmelen op Zaterdag - Dance With Who Brung Ya..Asleep At The Wheel


Misschien dit keer iets anders dan jullie van mij gewent zijn maar oww wat kan ik hier van genieten  .Ik kan gewoon niet stilzitten bij muziek als dit en dan mis ik het om te kunnen dansen .De vele familie feestjes en alleen van mijn kant besef ik nu want bij mijn man zijn familie viel er weinig te vieren en was er nauwelijks contact met ooms tantes nichten en neven .De enige bruiloft was van een nichtje van hem en werd er nauwelijks gedanst  .Legio bruiloften aan mijn kant en elk jubileum werd gezellig en uitbundig gevierd en zagen ook wij nichten en neven elkaar heel regelmatig ,en altijd was ik de hele avond op de dansvloer te vinden .Zucht zwijmel !!
Liefs Elisabeth 

10 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Elisabeth,

    Deze zwijmel muziek maakt voor mij goed. Echt geweldig muziek heb je daar staan. Wij hebben ook weinig feest. Wij hebben haast ook geen familie kant. Erg dat moet zo gaan dat geen contacten hebben.Het was wel uitbundig gevierd van bruiloften. Ik weet alles van hoe het gaat. Maar ik geniet van jou muziek. Heerlijk daar kun je mee dansen. Ja toch. Fijn weekend.
    Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh heerlijke muziek Elisabeth. Ik had een oom die was gek van jazz en door hem heb ik het ook leren waarderen. Ik heb zelf niks ervan, maar als ik het hoor ben ik weer even terug in de tijd en dan geniet ik er wel van!
    En ja, ik heb ook altijd graag en veel gedanst! Was altijd de hele avond op de vloer, net als mijn kinderen! Heerlijk!
    Mooie zwijmel! Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem8/25/2018

    Klinkt lekker vrolijk. Dans lekker in je eentje rond de tafel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke muziek. Ik begrijp hoe je je voelt. Zo jammer hè? Maar koester wat je nu hebt. Zoveel waard.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja dan besef je ineens wat familie kan betekenen of niet.
    Helaas is onze familie niet echt hecht. Best jammer, de verschillen zijn veel te groot. Het past gewoon allemaal niet bij elkaar.
    Je muziekje is heerlijk, lekker van genieten samen met je familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 🎶Ik heb stiekem met je gedanst🎶
    Ik hoop dat je het leuk vond?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dansen zit bij mij van ouds her niet zo in de familie, en tja, mijn familie is inmiddels nogal een gecompliceerd verhaal, dus de hechtheid varieert nogal...
    Lekker muziekje heb je gekozen. Ik had de naam van de band al wel eens gehoord, maar kan me geen muziek van ze herinneren. Bij dit thema dacht ik even aan "Save the last dance for me"...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij onze familie was het dansen op elk feest /bruiloft .Mijn ouders zijn op late leeftijd getrouwd dus is er weinig familie over .Van mijn vaders kant was er het nodige onmin dus daar ken ik weinig familie van ,ook van mijn man zijn kant is er geen enkel contact meer .4 zussen en zwagers overleden .Nu ik ouder word voelt het soms echt als een gemis

      Verwijderen
  8. Ik herken het wel hoor.... sommige muziek maakt iets in je los en zorgt er dan voor dat je voeten gaan dansen

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...