woensdag 30 december 2020

1000 vragen aan jezelf

IK NEEM WEER EEN PAAR VRAGEN OVER 

Ben je een Honden of Katten mens ?


Ik ben dol op beide .Mijn man wilde geen hond[je] dus werd het een poes .Maar wat zou ik graag zo'n lieve grote Rottweiler willen !! Maar ik ben o zo blij met onze poes Mikki 

Hoe laat je merken dat je iemand aardig vind ?


Gewoon aardig zijn maar het gewoon soms ook tegen de persoon zelf zeggen dat hij of zij zo'n leuk mens is 

Waarom eet je ?

Omdat mijn lichaam voeding nodig heeft ,maar ik eet heel onregelmatig en vaak te weinig en soms ook best de verkeerde dingen 

Welk nummer heb je de laatste tijd grijs gedraaid ?


Zonder twijfel deze (607) Keith Urban - Only You Can Love Me This Way (Official Music Video) - YouTube

Oefen je voor een telefoon gesprek ?


Altijd wel gedaan ,nu niet meer want het verloopt toch altijd anders 


Wanneer heb je voor het laatst gehuild bij anderen ?

Kan ik me niet echt herinneren ,behalve bij mijn eigen man regelmatig natuurlijk .De laatste keer bij iemand anders was denk ik tijdens het laatste telefoongesprek met de psychologe van het GGZ omdat ik me zo vreselijk in de steek gelaten voelde en dat gevoel heb ik nog altijd !!! 


Hoe ruikt je favoriete Parfum ?

Uhh hoeveel mag ik er noemen ? Een van de mooiste is SENSI van Armani een lieve zachte amandel geur .Niet meer te koop behalve voor woeker prijzen op Ebay e d .Met dank aan een lieve dame op het parfum forum via een ruil een heel grote fles in mijn bezit gekregen 


Welke kritiek raakt je het meest ?

Dat ik verwaand of een chagrijn ben en dat ben ik dus zeker niet  .Helaas een familie trek dat wij een wat stuurse gezicht uitdrukking hebben .Gelukkig zijn veel mensen terug gekomen op hun mening haha 

Waar denk je aan bij de zomer ?


Heerlijk in de tuin bezig zijn ,buiten zitten of op een terrasje ,zon bloemetjes noem maar op .


Vul je graag testjes in ?


Soms wel zoals nu omdat ik verder niets te melden heb 


8 opmerkingen:

  1. Jammer als een lekker luchtje uit het assortiment gaat.
    Ik had dat met een parfum van The Body Shop (jasmijn) en David Beckham Intimately.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Huilen doe ik het liefst alleen. Bij anderen vind ik moeilijk.
    Ik ben met luchtjes gestopt toen er wéér een favoriet uit de schappen verdween.
    De zomer? Ja! Ik wil ZON (-:
    Fijne jaarwisseling en alle liefs voor 2021 ♥
    Houd stand, Elisabeth!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om wat meer van je te weten.

    Ik krijg dezelfde kritiek. Terwijl ik dat helemaal niet ben.

    Ik wens je een fijn begin van 2021. En de beste wensen.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet niet wat ik ben. Ik ben dol op onze Trixie, maar katten kan ik ook waarderen. Het voordeel aan katten vind ik dat ze zo zelfvoorzienend zijn en weinig behoeftig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij hebben konijn. Eten doen wij makkelijk. Wel lekker eten. Zijn wel leuke vragen erbij.Parfum kan ik niet tegen. Wel gewone. Op deze mooie dag willen we graag gelukkig nieuwjaar 2021 wensen.
    Lieve groetjes, Jacqueline en Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi om weer iets meer van je te weten Elisabeth! Ik ben een hondenmens... veel hondjes gehad in mijn huwelijk, maar geen grote.
    En ja, die muziek ga ik helemaal in mee, dat snap je wel! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben zowel een mensen mens als een dieren mens en alle dieren en mensen zijn voor mij heel veel waard. Wens je mooi jaar en dat al je wensen ook uit mogen komen. En testen vul ik nooit in want ik neem het leven zoals het komt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind dit eigenlijk geen test ,ik antwoord gewoon op wat vragen en dan alleen nog degene waar ik op wil antwoorden .

      Verwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...