zondag 6 december 2020

Zomaar een gesprek op Zondag







Vandaag weer even wat boodschapjes doen .Bij de bloemen afdeling keek ik naar de leuke maar veel te dure kerststukjes in mooi glas .En zo kwamen we op afstand met mondkapjes in gesprek en wat hebben we lang gebabbeld .Zomaar over de te dure kerststukjes in glas en hoe we dat zelf ook konden maken en langzaam maar zeker werd het een heel klein beetje persoonlijker ,over het geloof en familie .Over geloof ben ik altijd heel eerlijk ,ik geloof zelf niet maar heb zeker respect voor mensen die dat oprecht wel zijn .We hebben elkaar bedankt voor het fijne gesprek en het deed mij goed even met iemand anders te praten .Babbelen doen we hier thuis veel en vaak ,maar soms even met iemand anders in deze stille tijd is ook erg fijn 

Liefs Elisabeth 

11 opmerkingen:

  1. Mooi zulke onverwachte ontmoetingen en begrip

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi is zo'n ontmoeting! Zeker in deze tijd. En wie weet wat het voor die ander betekende.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms kom je iemand tegen en ontstaat er een mooi gesprek. Hoe fijn is dat. Gewoon op een zondagmiddag.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Elisabeth,
    Inderdaad kerststukje is zeker duur. Wij hebben ook niet in huis. Eerlijk gezegd ik hou niet zo van kerststukje. Ik hou meer van lichtje. Ik kreeg toen altijd kerststukje van me ouders. Maar die verleden jaar allebei overleden. Ik mis wel. Daar denk ik eraan. Snik.... Wat fijn dat je fijn gesprek hebt gehad. Mooi kerstbal in de boom. Fijne dag. Lieve groetjes Jacqueline&Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat heb je ook nodig hé elisabeth :-)

    ik klets tegen iedereen:-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In deze tijd zijn het fijne, kleine momenten: een winkelbezoek en een leuk gesprek!
    Hartelijke groeten van Zem.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een toevallig gesprek kan zo bijzonder zijn...Even een fijn moment dat je deelt met een onbekende. Natuurlijk doet dat je goed!
    Lieve groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is fijn Elisabeth zulke momenten.

    Ik ga zelf een kerststukje maken.

    En de kerstboom moet ook nog versierd, wel leuk om te doen.

    Heb een fijne dag en lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk is dat toch die onverwachte ontmoetingen die een zonnestraal geven aan je leven. Ik probeer altijd vriendelijk te zijn op straat of in de winkels, soms ben je misschien de enige die iemand die dag spreekt en maak je heel misschien het verschil. liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik merk dat ook! In coronatijd spreek en zie je toch minder mensen, en dan kun je heel enthousiast aan de praat komen met iemand die je tegenkomt : )

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi, ik begrijp precies wat je bedoelt. Heel fijn om eens met iemand anders te praten. Ik had dit laatst in het zwembad, de tijd vliegt ook nog eens. Een Irakese vrouw, al 20 jaar in Nederland, over van alles hebben we het gehad. Maandag was ze er weer, weer leuk. Alleen dan zwem ik niet zo hard. Vandaag ingehaald 😅

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...