woensdag 16 december 2020

Duizend vragen aan jezelf

 


Ik lees ze graag dit soort blogs .Nu bij Myriam  https://myriamsditjesendatjes.wordpress.com .Veel hoor zoveel vragen maar een paar lijkt me wel leuk .

ZEG JE ALTIJD WAT JE DENKT 

Nee zeker niet want ik wil mensen niet kwetsen ,maar soms doe ik mijn mening voorzichtig ''aankleden '' en zelfs dat kan verkeerd vallen .

HEB JE VAAK DE TV AAN ZONDER DAT JE KIJKT 

Ja heel vaak .Als ik aan mijn pc zit hier in de huiskamer loop ik regelmatig even naar de TV 

WELK OUD ZEER HEB JE 

Nog best veel wat betreft mijn jeugd ,het gemis aan moederliefde en gepest worden 

WAT KOOP JE VOOR JE LAATSTE 10 EURO ?

Een goedkoop brood voor ons en eten voor onze Mikki want een poes kun je niet uitleggen waarom haar etensbakje leeg blijft 

VRAAG JE MAKKELIJK OM HULP 

Nee nooit meer , een paar keer flink van een koude kermis thuis gekomen 

WAT KUN JE MAAR NIET WEGGOOIEN .

Een klein lief lichtblauw beertje .Ooit zo'n 32 jaar geleden gekregen toen ik na mijn opname in dagbehandeling ging .Ik was zo boos omdat mijn man erbij MOEST  zijn en ik vond dat belachelijk omdat ik dat zelf wel kon regelen .Mijn man was zo trots dat ik dat durfde te uiten en kocht dat knuffeltje voor me

HEB JE WELEENS IETS GESTOLEN ? 

Nee nooit ,het zou niet eens in mijn hoofd opkomen 

WELKE SITES BEZOEK JE DAGELIJKS 

Blogger FB Fragfantica WP

IN WELKE WINKEL ZOU JE WELEENS EEN MINUUT GRATIS WILLEN WINKELEN 

Haha bij Douglas natuurlijk als geuren junkie

Zomaar wat vragen en antwoorden want duizend heb ik geen geduld voor 

Liefs Elisabeth 




12 opmerkingen:

  1. Leuk om te doen, hè?
    Die Douglas zou ik ook wel zien zitten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LOL, heerlijk als je zo kunt genieten hé,
    je hebt een boel vragen overgeslagen hé :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja een paar vind ik wel leuk maar duizend is wel erg veel haha

      Verwijderen
  3. Je pikt de juiste vragen er tussenuit. Zou ik ook doen (-:
    Wat hebben wij veel gemeen over onze jeugd. Die ene zin zegt alles. Het is moeilijk om om hulp te vragen als je dat nooit hebt geleerd. Doordat we in onze jeugd elk wiel opnieuw moesten uitvinden, zijn we gewend alles zelf op te lossen.
    Leuk om je antwoorden te lezen. Leer ik je nog weer beter kennen.
    Lieve groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahahahaha.... dit soort vragen geeft ook gelijk een beetje inzicht in jezelf :-) De ragen die je hebt gedaan zijn ook best wel vragen die een eerlijk antwoord vragen en dat deed je :-)
    Wat je jeugd aangaat herken ik mezelf daar ook wel in net als Mirjam hierboven. Hou je haaks.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een prestatie,duizend vragen bedenken. Laat staan beantwoorden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik houd wel van vragen lijsten.
    1000 is wel héél veel.... jou keuze is prima en persoonlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pffff ook ik begin er niet aan... Lees ze wel bij anderen en dat is leuk.
    Zo een paar eruit plukken is wel slim. Dat lichtblauwe knuffeltje raakte me wel. Zou ik ook niet weg kunnen doen denk ik. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 1000 is wel heel veel.

    Leuk dat je de kniuffel nog hebt, ik heb nog een pop, doe ik ook nooit weg!

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb de tv zo maar zelden aan. Vind je het niet storend als hij steeds aan staat? Of zorgt het juist voor gezelligheid?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor geen last van .Het geluid staat zacht en soms is er iets wat ik even wil kijken

      Verwijderen
    2. Vergeet ik te zeggen dat ik overdag de tv bijna nooit aan heb staan

      Verwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...