woensdag 23 december 2020

Wat een herrie

Rond 2,15 vannacht zat ik rechtop in bed van de schrik .Opeens een enorm kabaal uit de badkamer die aan mijn slaapkamer grenst .De man zei nog zo leuk joh je droomt want die was in een diepe slaap en dus nog heel duf .Zo'n geluid wat je niet kunt omschrijven maar ik had de schrik in de benen .Wij kijken luisteren waar het vandaan zou moeten komen maar geen idee behalve de hoek waar het vandaan kwam en daar zit alleen een soort afvoerbuis? Nou ja toen werd het stil gelukkig maar dan heb ik al de kriebels en ja hoor zo'n 10 min later begon het helse kabaal weer .Er staat in een klein hoekje naast de wastafel een klein kastje en daarop een plasticbakje met wat kleine dingen van de man o a scheerspullen en daar lag ook zijn Electrische tandenborstel en opeens zag ik wat spullen bewegen ,toen ik de tandenborstel pakte was het opeens stil .Ja het ding was een eigen leven begonnen en waarschijnlijk omdat het kastje tegen de muur stond en in zo'n best ''holle '' en helemaal betegelde badkamer gaf dat zo een enorm kabaal .Het lijkt een grap maar echt niet normaal zoveel herrie dit gaf .Ik denk dat wel meer buren wakker geworden zijn in onze vreselijk gehorige huizen .En nee dat ding mag daar niet meer liggen en voor de goeie orde ,u bent gewaarschuwd voor dit soort rare apparaten

Liefs Elisabeth 

11 opmerkingen:

  1. O jee, en 's nachts klinkt alles nog veel harder. Wat een schrik!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zeker weten in de nacht klinkt alles extra hard ,maar echt ongelooflijk zo'n lawaai dat ding maakte dus die mag weg !

      Verwijderen
  2. Ik heb eens een autoradio gehad die een eigen leven kreeg. De eerste keer stonden we op een camping, auto naast de tent bij iedereen. We hoorden eerst zacht muziek maar die werd steeds harder en we dachten echt dat het bij de achterburen vandaan kwam. Maar het bleek mijn auto te zijn.
    Paar maanden later hetzelfde toen hij voor de deur stond.
    Nooit heeft iemand me ooit een verklaring voor kunnen geven en ik woonde boven een garage

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja .Ik ben best geschrokken wat erg toch dat dit soort dingen zomaar opeens gebeurd

      Verwijderen
  3. Anoniem12/23/2020

    Een geest die de tandenborstel tot leven bracht. Serieus: wat raar dat zo apparaat ineens dat doet. En dan ook nog ‘s nacht. Dan klinkt alles dubbel zo hard. Maar gelukkig ben je er wel achter gekomen en kon je weer rustig slapen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou eigenlijk niets meer raar moeten vinden want ook de rookmelder ging gistermiddag opeens een paar keer piepen zonder reden.Ik zou idd bijna denken dat het hier spookt.

      Verwijderen
  4. Wat een naar wakker worden. Zijn de batterijen in tandenborstel en brandmelder nog wel helemaal vol?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat een schrik, ik zie het helemaal voor me...dat dat kan hè. Gelukkig dat die melder 's middags afging...
    'k Hoop dat het verder rustig blijft

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is schrikken Elisabeth.
    Gelukkig was je er snel achter wat de herrie veroorzaakte.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat apart zeg! Ik zal mijn elektrische tandenborstel goed in de gaten houden...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het klinkt als een spookverhaal dat een elektrische tandenborstel uit zichzelf tot leven komt en zoveel kabaal in gang zet.
    Ik begrijp volkomen dat je je de barsten bent geschrokken.
    Lieve groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...