vrijdag 11 december 2020

En dan opeens

 Ja ik baal weleens dat ik haar zo weinig zie en spreek mijn Dochter ,echt wel ! Gisteren naar een ander winkelcentrum gefietst omdat ik een geurtje wilde en dat was hier niet meer in voorraad .En oef wat was het koud want ik draag nooit een muts en ook geen handschoenen ,maar na even onderweg viel het mee. Ik heb de parfum in de aanbieding gevonden wat ik wilde .Daarna even wat boodschapjes gedaan op hetzelfde winkelcentrum omdat wij geen Appie hebben hier en ook wat oliebollen gekocht en vooral voor de man .Op de weg naar huis hoorde ik opeens achter mij een stem ,hoi Mammie en ja hoor mijn eigen Dochter en wat was ik blij om haar na een lange tijd te zien .We hebben heerlijk gebabbeld en wat miste ik het om haar even stevig vast te kunnen houden en te kunnen knuffelen maar ja het is niet anders . Ze rook de geur van Oliebollen op ons winkelcentrum en ik kon haar er een paar mee geven om van te genieten .Het maakte mijn dag zo goed .Ja dat zijn de dingen die mij zo goed doen .

Liefs Elisabeth 

16 opmerkingen:

  1. Heerlijk, Elisabeth, zo'n onverwacht cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dames dat was zeker een fijn onverwacht cadeautje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat was geen toeval, Elisabeth. Jullie waren allebei toe aan elkaars contact. Even bij gekletst en je dochter nog wat lekkers ook. Daar zal je man graag een oliebol minder om eten.
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja we waren zeker er aan toe en die man van mij maakt een paar oliebollen minder niet uit

      Verwijderen
  4. Wat een fijne ontmoeting!
    Welk geurtje kocht je?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kocht er twee .Amour van Kenzo en Mystic Rose van Therme en daarbij een grote pot bodycreme voor 1 euro in de aanbieding

      Verwijderen
    2. Heerlijk!
      Ik ben ook een 'luchtjesmens'

      Verwijderen
  5. Om lang op te teren,zo'n onverwachte ontmoeting

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo zie of zag je wellieve Elisabeth dat wonderen bestaan en dat jij je dochter toch even heb kunnen zien. Ik heb wel geurtjes maar gebruik ze niet voor mijzelf. soms spuit ik wat op de zijde planten en dat verspreid dan een heerlijk geurtje in kamer. Mystic rose is een heerlijk geurtje, die ken ik wel. En vandaag gaat manlief in dorp nabij wat boodschappen doen want het is hier te druk voor hem. We doen het om en om nu. En de eerste oliebollen bij bakker ook al geproefd. Wens je ondanks corona gezellige feestdagen toe en bedankt voor je mooie reactie op mijn woorden: Wat kerstmis ook is. Vond je het kinderverhaal ervoor ook mooi? Mij zie je nu volgend jaar weer terug want heb nog veel kaarten te maken en wil ook nog wat lekkers in dierenasiel brengen voor alle dieren.
    LG, Tine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Elisabeth wat superfijn dat jullie elkaar zomaar even tegen kwamen. Heeft zo moeten zijn dat je nou net naar dat winkelcentrum ging! Top! Heel blij voor je! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn nog eens leuke verrassingen.Wat erg om je kind zo lang te moeten missen maar gelukkig toch nog een kerstverrassing.
    Wat je reactie op mijn blog betreft begrijp ik je reactie absoluut en ik ken je ook een beetje door de jaren heen. Ik schrijf er regelmatig over omdat het mij helpt om bewust te worden van mijn gedrag wat dat kopen betreft. Ik heb ook al een tijdje gelden gezegd; koop of koop het niet maat ga er niet iedere keer spijt van hebben als je het wel doet. Het helpt wel maar helemaal los laten kan ik het niet. Dus je zal er vast nog wel over lezen zo af en toe.
    liefs en fijn weekend ook voor je lieve man.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn zo'n onverwachte ontmoeting! Daar wordt een mens blij van inderdaad : )

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De kleien gelukjes, ik hoop dit jaar de oliebollen veilig bij een kraam te halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk uitje dan Elisabeth.
    Je dochter zien en spreken en ook nog oliebollen mee kunnen geven.
    Je man een paar oliebollen minder, maar dat vindt hij vast niet erg.

    lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...