woensdag 9 december 2020

De wasstraat

Nee ik ga geen groot blog schrijven over het virus .Ik doe bijna elke dag boodschappen en hou me zo goed en kwaad het kan aan de ''regels'' Opeens stond daar bij de Jumbo supermarkt een wasstraat om de karren en handen te ontsmetten huh ? En dan word ik opeens weer dat onzekere meisje en ik heb de eerste keer mijn eigen flesje gebruikt wat ik altijd bij me heb om de kar en handen te ontsmetten .En toen dacht ik meid je hebt een Hollandse mond en vragen kost niets .Het is me uitgelegd door de altijd vrolijke dame die ook vaak aan de kassa zit en het is een fluitje van een cent ,dus nu hup even door de wasstraat en of het echt effect heeft ? alle beetjes helpen denk ik dan maar ik doe mijn best in elk geval .Wel zie ik nu heel veel mensen idd gewoon doorlopen en dat is het personeel ook al opgevallen .Wel denk ik zorg dat er iemand bij staat om het evt even uit te leggen 

Liefs Elisabeth 

9 opmerkingen:

  1. :-) goed gedaan elisabeth,
    vragen is altijd goed,
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog nooit gezien, zo'n wasstraat. Maar inderdaad, er zou iemand bij moeten staan om het uit te leggen. Goed dat je het vroeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb mijn eigen flesje en laat dit ook zien als ik eens word tegengehouden wat mij ook al vaak is overkomen. En heel goed dat jij het ook vroeg hoor. Wens je fijne avi en je bent echt goed bezig. LG, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier hebben ze die ook bij de Jumbo.
    Goed dat je het gevraagd hebt. Een mens kan nou eenmaal niet alles weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook mijn eigen flesje. Een wasstraat ken ik niet. Maar goed dat je het gevraagd hebt. Maar eigenlijk moet er iemand een uitleg geven.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja precies, het is fijn als er iemand staat om te helpen.
    en voor mijn handen heb ik altijd een flesje bij me, had ik al eerdere jaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kom niet vaak bij de Jumbo maar ik las het ook bij blogger John.
    Zal hier dan ook wel zijn/komen. Goed gedaan Elisabeth, inderdaad alle beetjes helpen vast!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die constructie hebben ze hier bij de Jumbo ook. Heel apart! Maar wel efficiënt : )

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Domme vragen bestaan niet, dus goed dat je 'm hebt gesteld. Dan weet je wat! Sommige mensen denken dat het virus hun huisje wel voorbij zal gaan...Wij zijn liever verstandig.
    Lieve groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...