dinsdag 30 mei 2017

PC problemen

Helaas kan ik weinig of niets doen op Blogger ,ik kan vaak niet eens op mijn eigen blog komen .We zoeken ons een hoedje wat er fout kan zijn .Ik word niet verbonden want jullie sites zijn allemaal onveilig en gevaarlijk ,word ik wel verbonden zie ik geen foto's en kan geen pps bekijken en ik kan niet reageren ,twee keer geprobeerd bij jou Nellie Ook FB is een ramp ,ook daar geen foto te zien al kan ik daar wel reageren [als ik er al op kom ] .Ik weet het even niet wat nog te doen ,bah bah bah

8 opmerkingen:

  1. Begrijp dat je problemen hebt met op sites te komen.
    Te goed beveiligd dan?
    Hoe dan ook komt vast weer goed.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha die Elisabeth
    ja een reset naar een eerdere datum wanneer de pc nog goed was
    maar er kan meer loos zijn , blij te lezen dat het blijkbaar weer helemaal op orde is
    suc6 verder en een fijne avond groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het gaat zijn gangetje alleen blijkt dan weer dat een ding nooit alleen komt...we zijn er nog lang niet maar doen ons best om alles een plekje te geven.
    Lief dat je er naar vraagt.
    Fijn Pinksterweekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vergeet ik te vragen hoe het bij jullie gaat ?
    Heeft de antibiotica geholpen?
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mogge Elisabeth
    blij te lezen dat ook dat weer werkt en dat je ze mooi vind
    ja ik geniet van dit lange weekend waar in ik nu alweer 2 jaar leef hihi
    ik heb 5 folder wijkjes en af en toe nu ook weer vakantie invalwijkjes , vind het niet erg om te doen , zie het als wandelen met hindernissen , goed training voor de gewone wandelingen :)
    dus met je mannetje wil het nog niet echt goed , hopelijk is hij snel beter
    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha die katten komen nog maar deze moest even tussendoor...
    Problemen met pc opgelost ???
    Zal wel want je kan ook reageren...nee in de lift opgesloten zitten lijkt me ook een nachtmerrie

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hmmm... dat is inderdaad balen Elisabeth. wat ook nog wel eens wil helpen is de zgn "cookies" opruimen of in een andere browser proberen. En andere bij de heklpdesk van blogger een mail sturen
    https://support.google.com/blogger/answer/41641?hl=nl

    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alles is gelukkig inmiddels weer in orde Helma

      Verwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...