donderdag 4 januari 2018

Een leuk begin van 2018

Zo af en toe schrijf ik weleens dat ik een lekker nieuw geurtje heb gekocht .Nu moet ik wel bekennen dat ik een echte geuren ''junkie '' ben en helemaal dol op alles wat lekker ruikt ,altijd al geweest trouwens .Er staat dus een mega verzameling in mijn kast ,nee ik noem maar geen aantal. Op het Parfum forum heb ik het reuze naar mijn zin met gelijkgestemden .We posten welke geur we dragen ,wat we weer nieuw aangeschaft hebben en beoordelen onze geuren ook ,dus ik voel me als een vis in het water of moet is zeggen in het Parfum daar .Rond de Kerst waren er leuke columns en een paar verlotingen .Nu win ik nooit iets maar ach ik dacht ik doe eens mee ,twee keer ging de parfum naar een ander forum lid en gegund natuurlijk .Bij de derde keer grapte ik nog tegen de man drie keer scheeprecht deze mooie set is voor mij ! Ik viel bijna van mijn stoel toen ik een aantal dagen later bericht kreeg dat ik de winnares was , jippie .Vandaag kwam er een mooi pakje uit Duitsland met drie heerlijke geuren en een leuke kaart met gelukwens. Wat een heerlijk begin van het nieuwe jaar voor mij ,ben er gewoon heel blij mee.
Liefs Elisabeth

11 opmerkingen:

  1. Anoniem1/04/2018

    Hoe leuk! Geniet van je gewonnen cadeautje!
    Ik heb al jaren hetzelfde parfum en ik zou zo graag eens een ander geurtje willen proberen, maar ik weet echt niet welk te kiezen. Ik ken ook helemaal niks van geurtjes.
    Tips zijn altijd welkom ;-)
    Heel veel liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil je best wel tips geven maar ik weet niet waar jij van houd en welke geur je nu draagt .Hoe je van zoet , fris ,zwaar ,bloemig of fruitig ,dus roept u maar
      liefs Elisabeth

      Verwijderen
    2. oeps foutje gemaakt , dus niet hoe je van , maar hou je van

      Verwijderen
  2. Wat leuk zeg, gefeliciteerd! Je mag ook wel eens een keertje geluk hebben lieverd!
    Ik draag al 17 jaar Paris van Yves Saint Laurent en vroeger L'air Du Temps van Nina Ricci.
    Maar sinds ik samen ben met Jan draag ik geen geurtjes meer omdat hij er niet zo goed tegen kan. Hij ruikt, voelt, proeft alles op sommige momenten 10-20 x erger dan een ander.. Ik vind het wel jammer maar heb het er voor over. Als ik alleen ben, op vakantie of zo naar GC, dan neem ik het wel mee.
    Geniet van je nieuwe geurtjes.. :-)
    Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat jammer Trees dat Jan er niet tegen kan ,maar ja dan maar zonder en dat zou ik ook doen dan .Jouw geurtjes zijn zeker lekker en mij natuurlijk heel bekend ,zelf ook jaren gedragen . Hier een man die gewoon ook mijn geurtjes pikt ,ja echt te erg hoor maar wel grappig . En genieten doe ik zeker ,zo leuk om zo'n mooie prijs te winnen
      Elisabeth xxx

      Verwijderen
  3. ha die Elisabeth
    van harte met je winnen , en wat zal je lekker ruiken hihi
    nee dat is niks voor mij , maar ik ben blij
    voor jouw :)

    ik stop met werken , heb boven gestoft en gezogen , had gister al de logeerbedden afgehaald , nu staan die op hun kant aan de kant , ja ik dacht ook daar komt dubbelglas , duurt nog ff , maar ik verwacht voor die tijd geen slapers , gebruik ik de oude dekbedovertrekken van die 2 gelijk als stofbeschermers :)
    nu wacht ik op belletje en heb dan een loopje om de fiets te halen en gelijk om boodschapje
    fijne middag groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha die Elisabeth
    en ik slaap juist erg veel en goed , zal het nodig hebben gehad :)
    ja ieder zijn ding , jij blij met je luchtjes , ik ruik liever de boerderij hihi
    nu kan ik wel zeggen , denk maar niet te veel aan de opkomende operatie , maar dat is makkelijk hé , ik snap jou heel goed , komt vast helemaal goed
    net als de renovatie van m'n hutje hier , fiets is inmiddels weer in de schuur , en ik ben tevreden
    smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo'n prijs winnen Elisabeth, gefeliciteerd.
    Geniet ervan!
    Ik houd ook geurtjes en de mooie flesjes waar het in zit.

    Fijn weekend,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je geurige prijs! :-)
    Ik zelf heb het voor het geurtje Amor Amor van Cacharel :-)
    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...