woensdag 16 mei 2018

Het tuin genieten

Weer even een tuin update 




Wat is het genieten als ik zie hoe mooi alles word

Mijn Blauwtjes zoals ik ze noem bloeien uitbundig samen met de Saxifraga


Mijn eerste Blue for You roos

Hier groeit alles gezellig door elkaar en daar hou ik van ,veel en vol mag het zijn 

De Clematis Rhapsody doet ook weer mee

Van deze weet ik even de naam niet ,maar de roze bloempjes zijn zo schattig ook al bloeien ze maar 1 dag

En dan mijn Hosta hoek ,de enige plek waar ze het echt heel goed doen omdat daar alleen maar schaduw is en links kan er nog een leuke bij dus eens kijken in het tuincentrum 
De ''kritiek'' op de man moet ik terug nemen ,alle rozen die hij heel kort heeft gesnoeid lopen weer prima uit al zullen ze later bloeien en de struiken wat kleiner blijven .
Ook de kwakende springers doen het heel erg goed hier in mijn postzegel en ik gil me gek .Op een stukje van 10 cm bij 2 meter langs de schuur kwamen er 8 stuks tevoorschijn brrr .Ik heb ze gewaarschuwd ,blijf uit mijn buurt anders eten we vandaag kikkerbilletjes haha. Maar ik geniet volop van alles buiten .
Liefs Elisabeth 


6 opmerkingen:

  1. Wat ziet blauwtjes mooi uit. Dat is zeker echt genieten in tuin. Het bloeit heel mooi in jou tuin. Prachtig tuin heb je daar. Roos ziet prachtig uit. Onze moeder had toen precies hetzelfde als jou clematis. Bloeit de hele zomer door. Geweldig mooi! Hosta ken ik niet. Bloeit geweldig bij jou in de tuin. Blijft maar uit de buurt van kikkerbilletjes. Hihi... Mooie foto's geworden. Daar is genot om te kijken. Volgens mij heb je ook best wel grote tuin? Fijne avond gewenst.
    Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor lieve Jacqueline &Ferry ik heb juist een heel kleine tuin en daarom zeg ik altijd mijn postzegel .Maar hij is groot genoeg nu ik/wij ouder worden .Op foto's lijkt alles echt veel groter .Ik zal eens wat oude foto's plaatsen van mijn vorige tuin voor jullie ,dat doe ik komende week. En ja ik geniet zo van alles nu en een kleine tuin is ook heel leuk .
      Liefs Elisabeth

      Verwijderen
    2. Je kleine tuin staat prachtig bloemen en planten. Echt genieten. Je hebt groot gelijk dat je kleine tuin hebt. Je ziet overal gaan bloeien. Dan maak je tuin voller en gezelliger. Leuk gedaan Elisabeth. Ik kijk naar volgende logje naar jou tuin. Ik ben echt benieuwd ernaar.
      Lekker genieten voor vanavond. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry. 🌺🌺🌺

      Verwijderen
  2. Anoniem5/16/2018

    Prachtig en kleurrijk. Dit zijn de mooiste maanden. Wij genieten ook zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijke tuin heb je elisabeth, daar kun je het wel volhouden hé , dit weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige tuin Elisabeth!

    Geniet ervan.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...