dinsdag 22 mei 2018

Met kleine stapjes

Vandaag was er weer het besef dat ik steeds meer kleine stapjes maak om de weg terug te vinden naar wie ik was .De laatste jaren waren echt tropenjaren en behoorlijk heftig . Na helaas het debacle met de CBD olie en ook nog een paar heel enge ervaringen met Antidepressiva probeer ik het zelf weer en het gaat best wel goed 

Ik kan zo ontzettend blij zijn met kleine dingen ,een nacht goed slapen of gezellig een paar uurtjes met onze Dochter .Er is veel veranderd tussen ons maar niet alles is negatief gelukkig en ik heb ook hier mijn weg in gevonden .Een dag als vandaag kan ik gelukkig zijn met alles om me heen ,gewoon genieten van wat er is en dat is wat telt in het leven .En als mijn rozen bloeien ben ik helemaal een blij mens .
                                      

Liefs Elisabeth 




11 opmerkingen:

  1. Anoniem5/22/2018

    En dat gun ik je van harte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig gaat wat beter met je. Dochter gaat zeker ook stapjes vooruit. Wat heb je mooie rozen in de tuin. Mooie kleuren. Het komt wel goed met je. Laat maar zonnestralen voor jou. Zomer doet voor jou goed. Dan ben je lekker in de tuin bezig. Dikke knuffel voor jou.
    Fijne woensdag gewenst.
    Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn om te lezen Elisabeth.
    Mooie rozen.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toen ik mijn stukje aan het schrijven was moest ik inderdaad aan jou denken, ik weet hoe ook jij kan genieten van je tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Elisabeth,

    Pluk de dag en geniet van je rozen!

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. och wat fijn om te lezen elisabeth. ja zo werkt dat.... jezelf blij maken, met kleine dingen en uit je putje kruipen, zo heb ik het ook ooit gedaan, en dokter WOUD heeft me tot op de dag van vandaag altijd de beste adviezen gegeven... stilte en rust... kalm doorstappen in een prachtig groen bos, en thuiskomen op een grasveld vol madelieven... samen met mijn jongens, dat maakt mij heel... dat houdt mij gezond. dikke knuffel ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Elisabeth,
    fijn te lezen dat het tussen jou en je dochter weer lekker gaat maar ook dat het met jou stapje voor stapje wat beterder gaat. Het is oom goed adt het met kleine stapjes gaat al zou je zelf wel in een keer weer "helemaal up to date" zijn maar..... alles wat dan langzaam gaat houd wel veel beter vast ;-)
    Je laatste foto is in de vergroting wel zo onwijs mooi. Heb er echt even een tijdje naar zitten kijken :-)
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat het met jou nu de goede zijde opgaat en je het heel goed kan vinden met je dochter. Sinds ik voor de 2e x de K ziekte had ontvangen enkele jaren terug en nu met die ernstige hart en vaat problemen ben ik ook anders naar het leven gaan kijken en maak mij ook niet meer druk ergens om als er iets gebeurd wat mij vroeger wel van slag bracht. Ook ik geniet van de kleine dingen en ga Letterlijk nu ook met kleine stapjes door elke dag. Ik wens je heel veel liefs e alvast ook een fijn weekend. x Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed om te lezen dat het de goede kant op gaat met jou en ik weet dat ondanks alle narigheid de tuin en vooral bloeiende rozen wonderen kunnen doen. Als ik 's morgens buiten stap en door de tuin loop, voel ik me vrolijk, blij en gelukkig, wat ik dan eigenlijk onbegrijpelijk vind van mezelf.
    Lieve groet, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...