donderdag 1 augustus 2019

Heel even

Even een berichtje.
Het gaat nog steeds niet goed helaas en ik had beter gehoopt. Veel gesteggel met mijn huisarts gehad de afgelopen weken maar dat is sinds gisteren uitgepraat en opgelost wat wel weer  rust geeft . Ik heb mezelf weer veel beter voorgedaan dan ik me voel ,het masker opgezet stom genoeg .Nu begrijpt hij dat gelukkig .Ik begrijp gewoon zelf niet wat me overkomt eerlijk gezegd .Nog steeds kan ik nauwelijks eten ,mijn ''dieet''  bestaat soms dagenlang uit 1/2 beschuitjes met jam en later op de dag 2 en een enkele keer 3 crackers met een dun plakje kaas .In deze weken heb ik niet meer dan 5/6  keer een muizenhapje warm eten gegeten dus ik val heel erg af .mijn energie zit op het nulpunt .Nu eerste Multi vitaminen en anders Astronauten voeding .Nu gesprekken met de psychologe van de praktijk om te kijken hoe het verder moet .Dus ik lees een beetje maar reageren ben ik gewoon te moe voor omdat lezen al zoveel energie kost.Wel slaap ik redelijk en ook in de middag meestal een uurtje .
Liefs Elisabeth 

18 opmerkingen:

  1. Lieve Elizabeth, ik denk echt iedere dag aan jou en aan Marja en jullie strijd.
    Wat jammer dat het nog steeds niet goed met je gaat.

    Je hoeft geen antwoord te geven maar slikt je nog steeds medicijnen? Zou het daardoor komen dat je niet kan eten?

    Oh lieverd ik vind het zo erg voor jou en die lieve man van je.

    Ik wens je heel veel sterkte, pas heel goed op jezelf en ga geen vragen beantwoorden als je het niet kan of wil.
    dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het komt door de medicatie dat ik helemaal geen eetlust meer heb.Het probleem is dat ik weinig medicijnen verdraag want alles geeft heel nare bijwerkingen .Zo lief dat je aan me denkt .Het zal best wel goed komen hoop ik maar ik ben nu zo moe .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ellende! Heel veel beterschap en sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem8/02/2019

    Keep going strong. Hug.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel sterkte Elisabeth! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat moeilijk allemaal Elisabeth. Wel fijn dat het contact met de huisarts nu weer goed is. Dat is toch een belangrijk aanspreekpunt....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag lieve Elisabeth, veel aan je gedacht! Fijn dat je even iets laat weten.
    Die moeheid, dat afvallen, laten ze toch niet zo lang wachten met dingen nazoeken... Krijg je wel regelmatig bloedonderzoeken? Ik hoop dat ze de oorzaak snel vinden. Of wordt er echt gedacht dat het aan de meds ligt? Dat je die gewoon niet verdraagt? ik wens je veel sterkte en veel liefde!
    Dikke knuffel, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor Trees bloedonderzoeken krijg ik maar dit is echt een bijwerking van de medicatie en zou na verloop van tijd moeten verdwijnen .Ik probeer mezelf nu te dwingen om iets meer te eten en dat valt niet mee.Liefs xxx

      Verwijderen
  8. Och Elisabeth wat jammer dat het nog niet zo gaat zoals het zou moeten gaan.
    Heel veel licht, liefde en warmte gewenst.
    Vertrouwen houden meis.

    Ik denk aan je, lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank jullie voor de lieve reacties ,het doet me goed .
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte wens ik je toe, dat je nu langzaam vooruit mag gaan.
    Lust je ook de lekkerste kwarkbekertjes die je in de supermarkt kunt vinden?
    Dan heb je in een klein volume relatief de meeste eiwitten, die heb je toch echt nodig.
    Moed houden, Elisabeth!
    Heel veel sterkte, Zem.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Elisabeth, ik denk veel aan je. Fijn dat je even een berichtje op je blog zet. Zo naar dat je zo moe bent en weinig eten verdraagt. Ik hoop dat het snel verbeterd.

    Lieve groeten en een dikke kus, Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Och lieve Elisabeth, Ik heb je hele verhaal gelezen. Dat is zeker niet mooi wat je hebt. Hopelijk komt ook goed. Er moet tijd voor nemen. Gelukkig eet ietsje meer. Kwam door door de medicijnen? Wees voorzichtig mee.....Hopelijk voel je wat beter. Sterkte ermee. Liefs Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prettig,dat je even schreef. Sterkte met die nare situatie.Ik hoop,dat je iets meer kunt eten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedemorgen lieve Elisabeth,
    Hoe gaat met je nu? Hopelijk voel je wat beter met je.Ik duim met je mee. Sterkte ermee. Liefs Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo lieve Elisabeth, even gewoon een klein berichtje dat ik aan je denk en hoop en wens dat er een tijd komt dat het beter met je gaat. Heel veel liefs, Tine.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goedemorgen Elisabeth,

    Wat fijn dat je iets meer gaat eten. Komt ook weer goed met je. Rustig aan doen. Gewoon aan jezelf denken. Bloggen komt later weer. Beterschap voor jou. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Elisabeth,
    heel jammer dat het nog steeds niet goed met je gaat. Ik hoop dat je er toch uit kunt komen met de hulp van de psycholoog. Doe rustig aan en we vergeten je echt niet hoor.
    Dikke knuffel,
    Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...