zondag 1 december 2019

Dromen die opeens zo anders zijn


Dromen is een heel vreemd iets .Ooit had ik antidepressiva Ludiomil in een kleine onderhoud dosis De nachten waren vreselijk ,ik heb jarenlang niet eens met mijn rug naar de deur durven slapen en elke nacht was een soort ''schemerzone'' waarin ik vaak niet eens wist of ik wakker was of droomde .Toen ik besefte waardoor het kwam heb ik ze zelf heel voorzichtig afgebouwd en ben heel veel jaren zonder medicatie geweest en dat ging echt heel goed ..Nu had laatste jaren veel nachtmerries en ik gilde het hele huis bij elkaar tot mijn man me wakker maakte .Nu is het heel anders sinds ik Sertraline als antidepressiva gebruik .Ik droom wel maar zo anders .Ik droom steeds over mensen die ooit in mijn leven geweest zijn ,familie vrienden en mensen waar we kort mee om gegaan zijn ook oude buren noem maar op .En nu geen nare dromen meer .Het lijkt wel op een verwerking wat er gebeurd nu en ik ben gelukkig niet bang mee om te gaan slapen
Liefs Elisabeth 

13 opmerkingen:

  1. Ik hoop voor je dat het zo blijft en dat de dromen uiteindelijk wegblijven en je echt rustig kunt slapen. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben blij voor je dat de nachtmerries niet teruggekomen zijn en dat je nu niet bang meer hoeft te zijn om te gaan slapen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn voor je,dat je gewoon naar bed kunt. Ik wens je mooie dromen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig geen nare dromen meer, maar mooie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer rustig slapen dan Elisabeth, fijn dat het kan.

    Lieve groet en fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem12/02/2019

    Van thc droom ik levendig, meestal fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat je bij dit middel wel goed kunt slapen zeg! Wonderlijk die effecten die medicatie kan hebben om de dromen...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn voor je. Ik ben echt heel blij voor je. En wat leuk die oude foto's met je lieve grote broer. Droom je ook over hem?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja ook over hem droom ik regelmatig .Eigenlijk over heel veel mensen die ooit in mijn leven geweest zijn .Zo apart

      Verwijderen
  9. Dromen kunnen soms een betekenis hebben maar het is hoe men hier tegenover staat. Ben ook blij voor jou dat je nu weer durft te slapen. Lieve groetjes, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Elisabeth,

    Fijn voor je dat je positieve dromen hebt.

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Elisabeth,
    ik hoop echt dat dit ook zo blijft. Een nachtrust is juist datgene wat bijdraagt aan een goede gezondheid maar vaak is dat makkelijker gezegd dan gedaan.
    ik ben blij te lezen dat je nu niet meer bangt bent om te gaan slapen :-)
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. och wat fijn elisabeth, dat is toch het akeligste wat er is bang gaan slapen,
    ik hoop dat het zo blijft
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...