zaterdag 30 november 2019

Herinneringen van lang geleden

 Na de muziek van vorige week moest ik terug denken aan de keren dat we in Duitsland geweest zijn .En oww ik moest natuurlijk weer even mijn tong uitsteken omdat ik eigenlijk niet op de foto wilde .Dit is trouwens mijn grote Broer waar ik mee danste en wat waren we jonkies en wat mis ik hem nog altijd
Ook hier twee heel lieve mensen die ons mee uit namen naar een wijnkelder en tja de wijn vloeide rijkelijk en als je jong bent denk je daar niet zoveel over na 

En ja hoor ik kan eindelijk lachen .Altijd had ik er zo'n hekel om op de foto gezet te worden .Ik vraag me af wat mijn leeftijd was toen ,24 denk ik 

4 opmerkingen:

  1. Leuke foto's Elisabeth!

    Lieve groet en fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil(de) ook nooit op de foto. Nu vind ik het jammer dat ik van vroegah weinig foto's heb (-:
    Wat een leuke foto's! Ik prijs me rijk dat ik mijn broer nog heb.
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grinnik.... heel herkenbaar dat "niet op de foto willen" hahahaha.... maar ik vind het wel leuk om deze foto;'s van je te zien :-)))))))
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...