maandag 10 mei 2021

Maandag

 

Vandaag samen met de man wat plantjes in de potten gezet .Gisteren viel het weer helaas nogal tegen en was ik ook te moe eigenlijk .Hierboven een oude foto van de Choisya .Nu is het inmiddels een enorme wolk van witte bloempjes .Gisteravond rook de hele tuin bijna bedwelmend naar de heel zoete Amandel geur die de bloemen geven ,echt genieten .Ik krijg er weer zin in en het is zo gezellig om samen bezig te zijn in de tuin . Alles groeit zo snel nu en ik verheug me op het moment dat de rozen in bloei gaan ,ik zag zelfs de eerste knop al Yesss .De man heeft gisterochtend al om 8 uur zijn eerste vaccinatie gehad en tot nu toe geen bijwerkingen  dus dat zal wel goed gaan .Ik hoop dat het bij mij ook zo zal gaan ,ik wacht maar af  al ben ik wat onrustig . Deze week nog eens kijken voor nog wat leuke plantjes want er kan nog het een en ander bij ,en dan het liefst echt lente weer natuurlijk .Ik wens jullie een fijne week .

Liefs Elisabeth 

12 opmerkingen:

  1. Leuk die plantjes, zeker als ze ook nog lekker ruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vol goede moed vooruit lieve elisabeth :-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb Astra Zenika gekregen en daar zijn veel bijwerkingen van maar ook niet bij iedereen hoor. Het vaccin die jullie krijgen daar hoor ik echt geen klachten over. Hup prikkie, beetje beurse arm en klaar. Ik weet niet op je bij Bubbels leest maar zij heeft wel beetje last.
    Nee, ik denk niet dat ik zomaar mag kiezen maar als ik de AZ had geweigerd was ik wel op een lijst gekomen denk ik. Daar ga ik vanuit maar heb mij er niet in verdiept.
    Wat fijn om te lezen dat je opeens weer belangstelling hebt voor je tuin. Geniet lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet van je tuin en de lente,die eindelijk komt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk hoe de natuur nu om ons heen ontluikt en wat gezellig dat jullie zo samen bezig gaan in de tuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Genieten Elisabeth in de tuin.
    Alles is zo mooi nu in deze lentetijd.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super dat je weer gezellig bezig bent in de tuin en ja ik heb mijn mooie plantjes ook al in mijn balkontuin hangen en staan. Ik was vergeten met al die regen de planten die hingen aan balkon binnen te halen en waren nu wat verdronken maar heb ze overgepot en ze beginnen ook weer blij te worden. Ga zo door Vriendin. xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker zo saampies rommelen in de tuin. Dat komt de tuin ten goede! Geniet er lekker van. Sterkte met je eerst vaccinatie. Ik heb gelukkig amper wat gemerkt. Nog 1.5 week dan krijg ik de 2e. Voelt heel prettig.
    Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief en ik allebei Pfizer gekregen. Behalve een zere plek één dag niets gemerkt. 6 juni de tweede.
    Zoon krijgt zaterdag zijn eerste prik. Hij is er erg blij mee. Met zijn MS is hij toch een risicogroep.

    Fijn dat je weer van je tuin geniet. En samen aan het werk is toch reuze gezellig!

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hé... via de zwijmellink word ik doorgeleid naar dit bericht.
    Nou ja, ook leuk toch?
    Wat heerlijk hè, dat rommelen met plantjes.
    Ik heb nog best wat kale plekken in de tuin bij mijn nieuwe huis, en wat bakken te vullen. Gisteren met mijn dochter plantjes wezen kopen en planten. Zegt ze: mam, dit uitje is nog leuker dan naar de efteling!
    Heerlijk toch?
    Fijn dat de vaccinatie bij je man erin zit en bij jou ook bijna komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Elisabeth,

    Wat heb jij mooie witte bloempjes in de tuin staan. Lekker bezig zijn in de tuin. Heel goed voor jullie. Lekker saampjes doen. Buitenlucht scheppen. Binnen zitten worden ook zo moe van. Prikje krijg ik eerste prik. Daarna ergens juni tweede prikje halen. Dan hebben ik eindelijk wat meer vrijheid terug. Broer had van de week tweede prikje gehad in zk. Had wel bijwerking gehad. Zoals pijn in arm en hoofdpijn. Trekt later wel weg zeggen ze. Geniet van deze weer. Fijne weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik hoop maar dat het nu allemaal wat beter mag gaan.
    Het allerbeste hoor ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...