zaterdag 1 september 2018

Blij met de Bij

Na de vele berichten dat er erg weinig Bijen zijn ben ik zo blij ze in mijn tuintje te zien 

De Sedums staan in volle bloei en dan is het Bijen en Vlinder tijd 

Het is een waar Bijenfeest op de Sedums steeds en ze vliegen af en aan 

Maarrrr dan pak ik mijn camera en zijn er nog maar een paar .Maar niet getreurd want ik heb er een paar op de foto

In volle zon en ik weinig op de display van de camera kon zien foto's gemaakt op goed geluk ,maar ze staan er op .Ik word er in elk geval blij van om ze te zien .
Liefs Elisabeth 

7 opmerkingen:

  1. Ik heb ze ook gezien bij ons balkon. Wat heb mooie Sedums heb je in de tuin staan. Daar komen bijen op af. Prachtig!!Ik heb twee kleine plantjes gekocht met Orange en witte en groene ballen erin. Apart. Maar ik twijfel eraan.Moet vochtig houden. Mmmm.... Moet veel in de gaten houden. Mooie foto's heb je gemaakt. Morgen fijne zondag gewenst.
    Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi dat ze bij jou wel te vinden zijn, maar dat kan ook niet anders met zo'n bloemenzee!
    Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Elisabeth dat ze in jouw tuin komen!

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel iedere keer voor je lieve berichten. Je schreef een tijdje terug iets over wat jou overkomen was en ik vond dat zeer indrukwekkend. Ik snap gewoon niet dat mensen zo met elkaar omgaan. Waarom altijd elkaar maar pijn doen?
    We zijn gezond, we hebben een dak boven ons hoofd, nooit honger maar altijd maar dat gedoe met elkaar.
    Ik ben door niemand zo genaaid als door mijn eigen familie en ik begrijp er werkelijk niets van.


    Maar over de bijen. Ik doe er zoveel mogelijk aan om ze te lokken. Het geeft me een blij gevoel als ze mijn tuin uitkiezen. liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's Elisabeth en fijn dat je wat bijen had in je tuin.Ik zocht het blog waar ik bericht van ontving maar bestaat niet. Dan maar een andere bekijken. Wens je mooie dag vandaag met wat je gaat doen. H.G Tine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt Tine ,ik heb dat blog verwijderd omdat er niet goed begrepen werd wat ik bedoelde .Of ik was zelf niet duidelijk genoeg dat kan ook natuurlijk,maar ach wat geeft het !
      Gr Elisabth

      Verwijderen
  6. Hier is het nog een bijenfeest op de nu schaarse braambloesem

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...