woensdag 5 september 2018

Tuinblog ,alweer !!

Ik doe gewoon weer ff een Tuinblogje 

Ik probeerde uit te leggen hoe ik me voel op dit moment ,goed dus heel goed maar wel met de gedachte hoe lang duurt dit en ik kreeg het gevoel dat het niet echt begrepen werd wat ik echt bedoelde 

Ik kreeg een heel lieve reactie van Dien van het blog Klaproos ,dank daarvoor lieve Dien en ik bewaar hem zeker 

Kijk hier geniet ik nu zo ontzettend van .min Chosya's  die weer een feest van zoete bloemen geven  

De rozen Lavendel Sedums ,het is een waar feest 


De Clematis die ik helemaal afgeknipt had kortgeleden en ja hoor daar is hij weer ,wel met heel kleine bloemen maar dat geeft niets want ze zijn er 


De rozen en dat gekke vogelhuisje wat ik ooit in een opwelling gekocht heb 




Mooi toch de mooie [te] kleine Clematis bloempjes

                  Mijn Million Bells die het nog steeds prachtig doen in hun mandjes


Ha en dan mijn Heksenpot die nu mooi wit is ,zo blij mee

En ook hier een zee van Million Bells










Rood is niet echt mijn kleur maar zeg nou zelf ,mooi rood is niet lelijk toch en ik vind ze prachtig 



De betonnen kikker gezellig samen met de aangewaaide Leeuwenbek en ook die mag blijven want dat zijn de echte kadotjes 

 Ja deze zouden jullie moeten kunnen ruiken ,de zalige zoete Amandel geur die de Witte bloemetjes afgeven  ,nou daar wil ik wel een parfummetje van
 Elka dag neem ik al het moois in me op en voel me gelukkig met wat ik heb .Een goed leven een lieve man en elke dag buiten zitten en genieten van al dit moois
En heel soms geeft het me wat onrust en vraag ik me af blijf ik zo tevreden en blij .En ik vind het heerlijk om weer foto's te maken 

Het zijn gewoon veel overdenkingen ,maar ja ik ben nu eenmaal een denker 

Het regende vandaag en de plantjes hebben weer veel water gekregen ,heel erg veel want het heeft echt heel lang gehoosd hier en alles stond blank ,maar het is goed gekomen .Het is nu weer warm buiten en de verregende plantjes komen weer wat bij gelukkig 
Liefs Elisabeth 

10 opmerkingen:

  1. Anoniem9/05/2018

    Een kleurrijk paradijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dien is een schatje.
    Wat heerlijk dat je in een goede periode zit en zo heerlijk kan genieten.
    Weet je ik weet niet of er iemand bestaat die jou of mensen zoals wij kan begrijpen of je moet het zelf meemaken.
    Ik bedacht vandaag dat als mijn vader mijn voet had afgehakt en ik nog mank liep en pijn had iedereen het zou begrijpen maar dat hij dingen in mijn hoofd heeft stukgemaakt waardoor ik nooit meer gewoon zal functioneren begrijpt niemand.
    En ik word zo ongelofelijk moe van het uitleggen.
    Ik dacht dat mijn vriendin het wel begreep maar dat blijkt dus totaal niet zo te zijn.
    Zelfs mijn man begrijpt veel dingen niet hoor.
    Maar goed genieten van de kleine mooie dingen geeft heel veel blijdschap en je tuin is prachtig. Door een foto van een paar jaar geleden bij jou ben ik ook hier en daar clematis gaan planten maar zo mooi als bij jou is het niet geworden hoor. liefs en zet m op.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan je voor jou lieve reacties n ik begrijp heel veel wat je schrijft donders goed .Ik denk dat er veel dingen die wij voelen en denken niet begrepen worden en ook mijn man begrijpt niet altijd alles hoor .Ik noem mezelf soms maar een geval apart ,maar wel iemand met heel veel gevoel.
      liefs xxx

      Verwijderen
    2. Oef ik moet beter opletten als ik schrijf haha

      Verwijderen
  3. Wat een prachtige tuin heb je toch. Met liefde onderhouden, dat zie je wel. Maar dat ben je ook, een liefdevol mens.
    Zoals Hélène al schreef, je schrijft altijd lieve reacties. Dankjewel daarvoor.

    Je mag best trots zijn op jezelf!

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. :-) wat ben je toch een lieverd elisabeth,...
    aan de tuin kun je zien wat voor mens er woont....
    jouw tuin is romantisch en lief een vriendelijk welkom voor alle beestjes, en dan maakt het mij niet uit of je putjeschepper bent, of millionar, als je lief voor plant en dier bent, ben je mijn mensen mens... begrijpen is voor andere die gezond zijn héél moeilijk weet je, als je het niet gehad kunt je wel proberen in te leven, maar je weet het nooit helemaal, ik vind je prima zoals je bent, dikke knuffel,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Elisabeth,

    Nu weet ik gelijk hoe de bloemen heten die ik zaterdag kreeg: Million Bells. Er zitten verschillende kleuren bij elkaar in een pot.

    Leuk hoor jouw tuin, altijd genieten van de mooie foto's.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk Hilly dat je nu weet hoe ze heten en ja dat is zo leuk om 3 verschillende kleuren in een pot te hebben .Ik hoop dat ze nog veel zon mogen krijgen want daar houden ze van , veel plezier ermee
      lieve gr Elisabeth

      Verwijderen
  6. Tjonge die tuin van jou! Echt zo prachtig! Dank voor die mooie plaatjes. Je hebt het altijd maar over je postzegeltjes, maar daar kan toch echt wel heel veel moois in groeien! Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Elisabeth,
    zoals je gemerkt heb loop ik weer eens mega op achter. heb gewoon weer een verdrietige periode achter de rug en ook veel werk doordat er veel zieken zijn en e dienste toch opgevuld moeten worden,.
    Fijn te lezen dat je een goede periode hebt en je hoeft niemand uit te leggen wat je precies bedoeld. Degene die je een beetje kennen (en tussen de regels door lezen) weten als geen ander wat je bedoelt. Het steeds proberen uit te leggen maakt je ook echt moe hoor.
    Weet je, ik kom echt ff bij bij het zien van al die prachtige planten en bloemen in je tuin. Je weet niet half hoe god dit me doet.
    lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...