maandag 17 september 2018

En de zon schijnt weer

En zo blijkt maar weer ,de natuur heelt .Genieten is het weer van de warme zon en onze Zonnebloemen die nog steeds als een mooi boeket staan te bloeien 

Vandaag weer zo'n lief compliment van een ''buurvrouw'' die op het pad naast ons woont .Zij en haar buren die elke dag genieten van de zonnebloemen die boven onze schutting uitkomen en ook van de rozen die ver boven de schuur nog steeds volop in bloei staan ,zo leuk om te horen .

Het was heerlijk om weer lekker buiten te zijn met zijn tweetjes ,gewoon beseffen wat we samen hebben en daar gaat het om .
Fijne week ,liefs Elisabeth 



8 opmerkingen:

  1. Hier word ik blij van Marja ,dan verdwijnt het negatieve naar de achtergrond en ben ik dankbaar voor zo'n fijne dag .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk genieten van alles om je heen Elisabeth.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo mooi die zomerzonnebloemen elisabeth ze brengen vrolijkheid:-) een feest voor het oog <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie zonnebloemen! En feest om naar te kijken. En wat is het heerlijk weer hè? Nog even genieten.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig zonnebloemen staan in de tuin van buren. Het ziet heel mooi uit. Daar word zo vrolijk van. Alvast fijn weekend gewenst. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze zonnetjes mogen er van mij het hele jaar zijn.
    Ik vind dit zulke vrolijke bloemen.
    Grote en kleine zijn beide heel sfeervol en leuk.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...