dinsdag 16 mei 2017

Dag lieve Felix

                                       
                                         
Mijn vriendje van het eerste uur en mijn troostmaatje toen ik het zo moeilijk had in het begin hier .Een allemansvriend en lief voor iedereen . Bijna een jaar altijd hier bij ons tot hij blijkbaar een ander adresje gevonden had en wij Mikki in huis namen Al lang gezien dat er iets was maar ja ik heb niets te vertellen want ik was niet zijn baasje .Apathisch en erg mager aan het worden en ik durfde hem niet eens meer te aaien bang dat Mikki ook ziek zou worden omdat ik niet wist wat er met hem was .Door alle gezondheid problemen hier had ik hem niet echt gemist .Helaas moest Felix inslapen pas 9 jaar ,doodziek door katten aids .Met een hart vol liefde denk ik aan hem terug .
Dag lieve Felix .

9 opmerkingen:

  1. Geen foto te zien maar de tekst is duidelijk...ja ook dieren gaan
    Alleen vervelend als het door ziekte komt.
    Gedicht kwam ik tegen en mocht gedeeld worden, dus maar geleend ;)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mogge Elisabeth
    logisch dat je aan hem terug denkt , een goede vriend is er 1 die je mist als die rot ziekte toeslaat
    wens je sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit kun je niet vergeten. Het blijft rot voor je. Het is zo rot ziekte. Het is niet bevatten. Sterkte nogmaals voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Elisabeth.
    Het is een mooie tekst op de foto.

    Wat akelig,bah..Felix naar de kattenhemel.Je troost-vriendje.
    Heel veel sterkte,hoor.
    Groetjes,Corry.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Elisabeth,
    als er eentje is die wel aan dieren denkt en dan met name je vriendjes de katten en poezen dan ben jij dat wel. Dat je door eigen gezondheidsproblemen soms wat minder aan hem dacht geeft ook niet.
    Helaas is Felix heengegaan over de regenboogbrug maar hij hoeft nu niet meer te lijden.
    Ik weet niet of zijn eigen baasjes er erg in hadden maar jij wel.
    Hele sneu en verdrietig Elisabeth.
    Sterkte en kracht.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ha die Elisabeth
    ik herinner mij nooit een droom in de nacht
    maar overdag droom ik wel eens hoor , zo van stel dit en dat hihi
    ik had een heerlijke wandeling 2 x een paar minuten ff geschuild voor wat druppels regen
    fijne avond groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo liefdevol Elisabeth.

    Lentegroet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is nooit leuk als je van je lieve dier afscheid nemen moet . Weet en ken dit gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...