vrijdag 12 mei 2017

Leuk ?

 :
 Ik vroeg me zo af of ik bloggen wel weer leuk vind en het antwoord is eigenlijk Nee .Geen zin om te persoonlijke dingen te schrijven die hou ik liever voor mezelf .Niet dat het slecht gaat hier ,gelukkig niet maar er gebeurd gewoon weinig .Foto's plaatsen kan ik nu alleen nog via een omweg ,Uploaden naar Pinterest en dan kopieren en plakken .Ik heb het formaat gewijzigd en nog zijn ze best heel groot .Maar goed er staan 2 plaatjes van de Vlaamse Gaai .Nee het is even niet mijn ding om hier veel te doen Dus ik lees hier en daar wat en reageer af en toe en dat volstaat op dit moment voor mij .Mijn blog laat ik dit keer gewoon staan anders blijf ik aan de gang om nieuwe blogs te moeten maken
Groetjes Elisabeth.

 PS de foto's zijn niet heel duidelijk ,ze zijn door het raam genomen en ik had geen tijd om scherp te stellen 
 
 :

6 opmerkingen:

  1. Hoi Elisabeth...dit is wel een hele bijzondere bezoeker in je tuin. Hier nog nooit gespot..
    Wel een bonte specht en die zijn ook prachtig.
    En je blog..tja wat zal ik daarvan zeggen hihi
    Ben blij dat er weer enig contact is en als dat genoeg is voor jou dan is het goed toch?
    Groetjes en fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vlaamse gaai kwam bij jou in de tuin. Heel mooie vogel om te zien. Bijzonder dat je dichtbij kwam. Mooie foto's.Vlaamse gaai lekker badderen. Gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha die Elisabeth
    ja deze brutale rakkers zie ik elke dag wel , zo aan de rand van de hei wonende , maar ze zijn zo rap
    jij hebt deze best aardig vast gelegd , en het maakt een leuk blog
    ik heb zo'n ik zie wel dag ook vaker hoor hihi alles mag niks moet
    geniet de zon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vreemd hè dat wij ze hier in het zuiden niet zien..ja als we op vakantie zijn op de Griekse eilanden stikt het ervan.
    Maar de vakantie stellen we dit jaar maar even uit...het is niet anders. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je gaai vind ik anders geweldig mooi om te zien Elisabeth!!!
    Als je geen zin hebt in bloggen dan ook lekker niet doen. Gewoon luisteren naar jezelf.
    Ik begrijp alleen niet dat je geen foto's in je blog kan trekken. Heb je het al eens via een andere browser geprobeerd??? Deze gaai is ieder geval wel gelukt en nog mooi ook.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Elisabeth,

    Prachtige foto's, het zijn mooie vogels.
    Bloggen als je zin hebt.

    Lieve groetjes,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...