woensdag 24 mei 2017

Ow nee toch!!

O ja toch de man heeft ''ergens'' een ontsteking .is het de blaas of de prostaat ,pijn en een beetje ziekig en hij heeft het zo koud terwijl hij warm aanvoelt dus koorts .Sinds gisteren antibiotica omdat het snelle urine onderzoek aangaf dat er een ontsteking is.Nu moet nog verder onderzocht worden wat of waar .Weinig geslapen vannacht en een beetje een jank dag vandaag ,ben gewoon een beetje moe van alles .Ik heb zin om iets kapot te gooien of een deurpost te mollen bah bah en nog eens bah

1 opmerking:

  1. Jeetje Elisabeth,
    het zit jullie ook niet echt mee zeg!!!
    Ik mag hopen dat er nu wel uitslag is en dat deze meevalt (hoop ik). Misschien heb je inmiddels al iets gemold en dat is niet erg als het maar geholpen heeft. (lees gierboeven dat het in het verleden niet geholpen heeft.

    Denk om jezelf hé.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...