maandag 7 oktober 2019

Het voelt goed

Vandaag weer een gesprek en nee ze is dus geen Psychiater maar Psychologe /Psychotherapeute .Ik zag er als een berg tegenop dit tweede gesprek maar ze is aardig en vooral goed dat weet ik nu al . Ze vraagt heel veel en wil oprechte antwoorden .Soms moet ik eerlijk zeggen dat ik het antwoord niet altijd echt kan geven en dat geeft niet .Ik heb gevraagd om EMDR therapie en dat gaat ze morgen bespreken met haar collega's die dat wel doen .Ik zal dingen moeten doen die voor mij heftig zullen zijn en de vraag of mijn man mij zal steunen .Ik ga ervoor en mijn man ook .Het zal niet eenvoudig zijn maar ik zie wel of ik dat alles aankan en wat het me brengt .Verder geniet ik toch van de kleine dingen in het leven gelukkig
Elisabeth 

11 opmerkingen:

  1. kanp van jou Elisabeth, en als je eenmaal in een dal zit... is de enige weg eruit naar boven..
    ik vertrouw erop dat het goedkomt,
    heel veel sterkte gewenst
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De titel klinkt goed Elisabeth.
    Ik hoop dat alles goed komt.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem10/07/2019

    Ga er voor, het kan je enorm helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hopelijk gaat bij goed helpen. Gesprek is zeker heel belangrijk dat je goed daarover praat. Het komt wel goed met jou. Daar hopen wij op voor jou. Heel veel sterkte gewenst. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat er een klik is. Zo belangrijk. Je begrepen voelen. Je hart uitstorten.
    Ik wens je heel veel sterkte.
    Dikke kussss....

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat er een klik is, want dat is wel heel erg belangrijk. Ik hoop dat je voor EMDR in aanmerking komt. Goed dat je daar zelf om gevraagd hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je klinkt vastberaden,dat geeft moed

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat je een goed gevoel bij haar hebt en dat ze vakkundig overkomt. Dat is toch wel essentieel voor een hulpverlener vind ik altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi te lezen dat je iemand gevonden hebt die naast aardig, vooral kundig is, want dat is het belangrijkste. Stap voor stap ga je vooruit. En soms even niet, maar blijf in beweging.
    Goed dat je dit doet en durft.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat klinkt zo goed, Elisabeth! Die klik is belangrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zoals ik in mijn laatste schrijven al had geschreven komt het best wel goed in je leven. Want je bent net als ik een volhoudster. LG, Tine

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...