woensdag 30 oktober 2019

Zo fijn

Vandaag een afspraak met mijn huisarts en met een misselijk gevoel in mijn maag en totaal in stress ging ik er heen .En dan loopt het allemaal heel anders dan ik zelfs had kunnen dromen ..Ik vertel het hem dat ook eerlijk en hij vind dat zo naar want het is niet nodig want dat is niet zijn bedoeling dat dit zoveel stress geeft .Hij vond dat we even rust in moesten bouwen .Een gesprek van zeker een half uur en hij vind dat ik even een tijdje rust moet krijgen .Geen gedoe met therapie wat niet goed voelt en geen gedoe over medicatie .Later gaan we kijken hoe verder want ik weet dat hulpverlening fijn zo zijn en dat ik dat nodig heb ,maar nu even niet .Ik ga door met de gesprekken met de psychologe van de praktijk waar ik me heel goed bij voel .Hebben jullie die enorme klap gehoord? dat was de steen die van mijn hart viel . Ik ben zo blij met deze huisarts en heb hem dat ook gezegd ,zijn begrip en samen kijken wat ik nodig heb .Ik neem even de rust die ik nu krijg en dan zie ik wel verder
Elisabeth 

11 opmerkingen:

  1. Wat hartstikke fijn, Elisabeth! Ja ik hoorde de klap hier! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig Elisabeth!
    Ik las net nl pas je andere blog en dan nu gelukkig wat beter nieuws. Fijn dat de huisarts ook begrip heeft en nu eerst even je rust pakken.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief dat hij een half uur de tijd nam. Bij ons is het 10 minuten. Dan kun je eigenlijk geen gesprek voeren. Fijn dat het een goed gesprek was. Idd nu even rust.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar je kunt toch een dubbele afspraak maken ,doe ik voor gespreken als deze altijd dan heb ik 20 min.En het liep nog 10 min uit zelfs
      liefs xxx

      Verwijderen
  4. Gelukkig nam de huisarts tijd erover te praten met je. Wat fijn voor jou goede gesprek was geweest. Rust nemen is zeker belangrijk. Rust pakken! Lieve groetjes J&F.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een wijs advies. Fijn zo'n huisarts

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar ben ik echt blij om voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Precies wat je nodig hebt. Begrip en rust en een fijne huisarts.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk voor jullie eindelijk weer eens iets positiefs. Zet m op lieverd

    BeantwoordenVerwijderen
  9. och wat fijn om te lezen, ja elisabeth iets waar je zo enorm tegenop ziet, kan soms heel anders uitpakken hé,
    ik ben erg blij voor je,
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn voor je Elisabeth.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...