maandag 18 november 2019

De geniet momenten





Ondanks dat het helaas nog steeds niet goed gaat en daar ga ik NIET over zeuren nu zijn er zulke mooie geniet momentjes .Vandaag even op weg naar de parfumerie en ik heb mezelf verwend met een fijne geur ,tja ben nu eenmaal een geuren ''junkie '' en ik geniet nu van mijn fummetje .Op de route kom ik lang dat grote veld met op de achtergrond het bos ,ik ben even afgestapt en heb bijna ademloos genoten van de prachtige kleuren die de bomen en struiken nu hebben . In onze postzegeltjes staan nog steeds de Blauwe Salvia's in bloei ,zelfs nog hier en daar een paar rozen en hier en daar een knal oranje slaapmutsje . De vele vogeltjes die af en aan vliegen .Die '' gekke vent'' hier in huis die me toch steeds weer aan het lachen maakt met zijn gekke opmerkingen en plagerijtjes .En mijn poezenmeisje wat zo lief en aanhankelijk is ,nu meer dan ooit .Dat houd me op de been en laat me knokken ,komt goed en misschien niet zo snel als ik zou willen maar ach ik ga gewoon door
Liefs Elisabeth


13 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je positief bent. Gewoon door gaan. Dit doen namelijk ook. Hoewel ook rot jaar hebben gehad.Denkt steeds eraan.Parfum is wel lekker ruiken. Maar ik kan niet tegen parfum. Wat mooi dat je bent afgestapt heeft. Je ziet daar gelijk mooie zwammen en paddenstoelen tegen. Is dit in Amersfoort?Bij ons vliegen ook heel veel vogels. Meer dan anders. Wat fijn dat je poes zo aanhankelijk is. Beesten voelen jou Elisabeth. Geeft dit troost. Knokken gewoon doen. Fijne week. Lieve groetjes J&F.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De foto's zijn al van jaren geleden ,maar ik vind ze nog steeds zo mooi .Ze zijn genomen in Leusden in Den Treek
      Liefs van mij

      Verwijderen
    2. Och jaar leden. Het is ook mooi om te zien. Leusden in Den Treek is daar bos. Ik ga even kijken via Google waar het is. Fijne dag veder.

      Verwijderen
  2. Anoniem11/18/2019

    Gun je een tijdige goede omslag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn foto zie ik niet als ik wil reageren en toch zie ik hem wel staan op YouTube maar dat is voor latere zorg hoor.Eerst genieten van je wandeling waar ik menig zwammetje zag staan en ja ik ben niet meer zo een parfum mens sinds ik er flinke uitslag van had ontvangen maar ik geniet wel van de geuren in het bos of in landschap waar ik eens bent. Fijn dat het weer wat beter met je gaat. Stap voor stap en niet te snel, dan kom je er wel. Hier ook tijden die komen met de feestdagen die niet zo leuk zijn maar ik probeer er wel wat van te maken. xx De kleine momenten zijn altijd de mooiste momenten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je reactie staat er wel Tine maar idd geen foto .Ik probeer er gewoon idd iets van te maken ,komt wel goed
      lieve groet van mij

      Verwijderen
  4. Stap voor stap. Geniet van je lekkere geur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat goed,dat je ook de kleine mooie dingen kunt zien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat je de mooie dingen ook ziet.
    Met kleine stapjes vooruit kom je er ook Elisabeth.
    Heerlijk he parfum, geniet ervan!

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het knap van je elisabeth, menigeen zou der koppie laten hangen,
    j e bent een toppertje,
    dat rodekoolzwammetje kun je lekker eten:-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel goed, je hebt een lekker luchtje voor jezelf gekocht, en dat verdien je ook. Soms moet je veel zure happen van een appel nemen voordat hij zoet wordt, maar dat gaat jou zeker lukken!
    Lieve groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat je toch weer kunt genieten van kleine dingen, zoals de natuur om je heen. Dat lijkt me toch een goed teken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kleine stapjes, Elisabeth. Klinkt toch positief.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...