woensdag 13 november 2019

Ontdaan

Gisteren het overlijden van de lieve kleine poes Pebbles en ik heb een knoop in mijn maag .Mijn Dochter  belde de dierenartsen kliniek waar al haar dieren altijd liet behandelen en er zeker duizenden euro's betaald heeft want ze zijn zo duur .Ze wist dat Pebbles in moest slapen en heeft gebeld .De Euthanasie kost daar 137.50 en helaas had ze dat bedrag even niet en vroeg om een aanbetaling te mogen doen en de rest van het bedrag volgende week .Nee hoor keihard want dat kon niet en dat tegen iemand die al haar 10 katten daar altijd heeft laten behandelen en ook de konijntjes die ze lang geleden had .Altijd heeft ze keurig betaald en ook wij een paar keer als ze wat krap zat .Vandaag kon ze bij een dierenarts terecht die veel goedkoper is en speciaal voor mensen die het niet zo breed hebben ,het bedrag daar was 87 euro ,maar het was niet meer nodig .Ik wist dit niet want ze heeft ons niet om hulp gevraagd want we hadden met liefde geholpen ,ik hoorde dit later pas .Gelukkig is het poezenmeisje rustig ingeslapen thuis maar ik jank als ik dit schrijf ..Voor onze Mikki ga ik daar dus echt nooit heen ,ben zo boos 

9 opmerkingen:

  1. nou ja zeg.... voor dat geld kwam de dierenarts hier.....
    schandalig elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap dat de dierenarts ook moet verdienen, maar dit is wel een heel erg hoog bedrag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het verschillend in prijzen bij de dierenartsen. Bij sommige kost veel meer. Dit hebben wij ook ontdekt. Daarom ook andere genomen. Maar moet ook verstand hebben in konijnen. Dat is ook probleem.Gelukkig weten verstand van. Wat schandalig dat je zoveel moeten betalen. Gelukkig was ergens anders mindere hoefden betalen. Eigenlijk is niet eerlijk. Gelukkig is opgelost. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat vreselijk, het is al zo triest zo'n afscheid, en dat dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat er zoveel verschil in het bedrag zit.
    En dan heb je al zoveel verdriet.

    Gelukkig is ze rustig ingeslapen.

    Lieve groetjes,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat erg die dierenarts. Ik snap dat gewoon niet en zou er inderdaad NOOIT meer heengaan.
    heb ooit zoiets meegemaakt, wel anders hoor. Mijn moeder en later ik kwamen misschien al 20 jaar bij een klein winkel die dierenvoer verkocht en trimsalon had. Liet mijn hond trimmen maar was vergeten dat je daar niet kon pinnen. Wilde het geld later die dag brengen maar kreeg mijn hond niet mee. NOOIT meer geweest.

    Ik snap de hardheid van die dierenarts niet.
    Veel liefs en sterkte voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt al verdriet en dan nog zo'keiharde reactie. Sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat klinkt inderdaad niet fijn zeg! Wat goed dat er ook een dierenarts is met wat vriendelijker prijzen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pfff... als zelfs dat al keiharde business moet zijn. Niet zo netjes van die dierenarts en zeker niet als je er al jaren komt. Ik zeg: met een grote boog voorbij lopen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...