maandag 27 januari 2020

Daar gaan we weer

Eigenlijk is de fut tot bloggen verdwenen want ik heb niets echt leuks te melden .Soms gaat het heel even goed maar ik ben zo ontzettend moe van deze strijd .Vanmiddag weer een lang en fijn gesprek met mijn huisarts  en ik had lang tijd want de dame die voor mij was had afgebeld .Toch weer de hulpverlening bij het GGZ .Wel heel fijn om zo'n arts te hebben en ik zie wel hoe dit verder gaat . Zelf probeer ik met kleine dingen mijn leven wat prettiger te maken en er zijn momenten dat ik toch even geniet en ik blijf zeggen dat het beter zal gaan al kost het veel tijd .Dus ik blog niet veel op dit moment
Liefs Elisabeth

11 opmerkingen:

  1. Wat een oneindig verhaal en wat ben jij toch moedig. Ik zou er toch echt wanhopig van worden. Helpt het niet om te bloggen over hoe je je voelt?
    En steunt Mikki je goed? Vast wel he net als die lieve man van je.
    Ik hoop echt dat je snel weer lente mag worden in je hoofd en lijf. dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En jij dan lieverd ? jij weet hoe het voelt .Mijn man Mikki en niet te vergeten mijn dochter heb ik veel steun aan en het zal beter worden zeg ik steeds tegen mezelf want ik weet dat het kan .Dus door knokken maar .Liefs xxx

      Verwijderen
  2. Anoniem1/27/2020

    Vergeet knokken en strijd, dat put je uit. Let vooral op je gedachten, en geloof ze niet. Het negatieve is niet waar, je voelt je al rot, maar je eigen gedachten doen daar een enorme schep op. Zie jewel, ik ben een waardeloos mens, ik kan het niet winnen, ik doe niks goed.....het is niet waar. Sterkte moedige dame!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geef jezelf meer ruimte, bloggen moet niet, je kunt ook daarin een adempauze nemen. Neem de tijd, want tijd nemen voor herstel doet wonderen. Geloof in herstel, uit een dal klimmen maakt je sterker. Echt waar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niemand verplicht jou om te bloggen. Het is iets waar je plezier in moet hebben of wat je nodig hebt om iets van je af te schrijven. Als dat voor jou momenteel niet werkt dan moet je het ook niet doen.

    Ik vind het heel erg naar voor je dat het allemaal zo ontzettend lang duurt. Heel veel sterkte xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blijf geloven dat het goed komt Elisabeth, want dat kan!
    Geniet van de fijne momentjes en dat doe je. Straks verder in de tijd je tuintje weer. Iets om weer naar uit te zien meis.

    Alle goeds en een lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geloof in jezelf kan niemand je geven Elisabeth, dat moet jezelf doen, maar een aantal armen als vangnet is dikwijls wel erg fijn hé

    * armen uitstrek*

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat jij het voelt het beste. Soms denken wij ook over bloggen. Maar goed. Ik hoop wat gaat beter gaat voelen. Heel fijn dat je lange gesprek met de huisarts gesproken.Alles eruit gooien. Dit is het beste. Hopelijk gaat wat meer leuke dingen doen. Het kan wel voorstellen.Knuffel voor jou. En vooral sterkte. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je in ieder geval een goede en fijne huisarts hebt! Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het duurt al zo lang en het kost zoveel energie... Geef de moed niet op, je bent al zo ver gekomen! Je bent en blijft gelukkig een doorzetter.
    Een dikke knuffel ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...