donderdag 16 januari 2020

Zo blij met de kleine dingen


Voor veel mensen zijn ''grote '' dingen belangrijk .Voor mij zijn het nu echt de kleine dingen die voor anderen waarschijnlijk gewoon zijn . Tja mijn medicatie zat in de kluis bij de huisartsen praktijk en anders gaat de man ze voor me halen .Vandaag vond hij dat ik zelf moest gaan en ik had best de P in want ik ben een verwent vrouwtje Het is zoals ik nu ben zeker 25 min fietsen of meer en pfff .Maar ik ben zo tevreden want het is gewoon best heel goed gegaan Yes i did it  wel in rustig  tempo en tussendoor nog even een andere weg genomen naar de Appie en ik ben verbaasd ,ik hoefde niet op de bank te ploffen om te slapen omdat ik uitgeteld was maar ik had juist meer energie .Even een Jippy gevoel .Mikki heeft ons middag slaapje samen gemist wat ze was zo aan her vrijen met mij .Maar ja ik ben dik tevreden in elk geval al zal ik morgen wel spierpijn hebben
Liefs Elisabeth 

14 opmerkingen:

  1. Anoniem1/16/2020

    Elk goed moment inlijsten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Reken maar dat ik dat doe ,zo blij mee en het geeft vertrouwen

      Verwijderen
  2. Wat fijn om te lezen dat het zo goed ging.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je zoiets gefikst hebt geeft dat ook een enorme voldoening, het weten dat je meer kunt dan je denkt te kunnen, ga zo voort!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kleine dingen, mooie momentjes die doen het hem Elisabeth.
    Wat fijn!


    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk om te lezen. Je kunt meer dan je denkt! Kleine genietmomentjes.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig gaat wat beter met je. Het is je goed gelukt om te fietsen. Dan ben je ook even eruit. Buiten lucht is zeker goed voor jou. Het ging gelukkig goed met je. Geniet mooie dingetjes. Alvast mooie weekend gewenst. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oja Mikki is een liever om te zien op de foto. Schatje...

      Verwijderen
  7. Het leven gaat over kleine dingen, vind ik. En dit was een grote overwinning, Elisabeth!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat is super om te lezen elisabeth, soms moet je even een zetje hebben:-) en je hubbie kent je goed zo te lezen :-)
    fantastisch met kleine stapjes vooruit kom je er ook, geweldig,
    dikke knuffel
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een goede zet van je man dus eigenlijk! En wat fijn dat het goed ging, en dat je bij thuiskomst zelfs nog energie over had : ) Goed om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. You did it! Fijn dat het zo goed ging en wedden dat Mikki dat slaapje nog wel even bij je in komt halen? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat goed dat je gewoon ongewoon je fiets toch hebt gepakt! Van bewegen, krijg je energie. Je bent ongetwijfeld met een tevreden gevoel in bed gestapt. Je hebt 't toch maar even geflikt (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat goed om te horen Elisabeth :-))))
    Ik ben echt heel blij dat het zo goed ging en dat maakt ook dat je je wat zekerder gaat voelen :-) Heerlijk meis en ik ben echt blij dat je dit zo ervaren hebt. Hier kan je aan terugdenken als het even wat minder is en dan zeg je tegen jezelf: Maar ik kan het wel !
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...