donderdag 9 januari 2020

Wat een schrik

Vanochtend rond half 4 man en ik waren beiden wakker .En dan opeens klinkt er enorme /explosie knal en de lucht word opeens licht .Heel even later klinkt er een tweede enorme knal en weer is de lucht verlicht .Het was zo dichtbij en dan vraag je als mens af wat gebeurd er .Een plofkraak in ons winkel centrum vlakbij ,weer een geld automaat opgeblazen .We hebben heel lang wakker gelegen met de gedachte wat is er gebeurd allemaal ! Bah in wat voor wereld leven we toch. Ik ben er behoorlijk van geschrokken in elk geval
Elisabeth 

12 opmerkingen:

  1. Zoiets is toch ook om je de barsten te schrikken! Ik hoop dat de geldautomaat zo goed als leeg was, en de daders worden gepakt. Niet normaal wat mensen vandaag de dag allemaal doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook zoiets gehoord. Het was vuurwerkbom bij ons. Paar weken geleden. Toen hadden jonge lui bushokjes geblazen. Helemaal kapot gegaan. Diep in middernacht gebeurd.Dit was schrikken geweest voor jullie. Meteen klaar wakker. Geld automaat weer opgeblazen. Tjonge gaat hier tegenwoordig te makkelijk. Laat maar opsluiten. Rot jongens.Tegenwoordig laten gewoon vrij als jongen op pakt. Zo gaat het. Straks hebben geen pin automaat meer. Bij ons is het ook gebeurd. Hinderlijk allemaal.Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent gewoon bang om vlak bij een geldautomaat te wonen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar zul je zeker van schrikken, pffff...
    Dat wil je niet.


    Fijne vrijdag en lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. afschuwelijk weer elisabeth,
    mensen zijn gek geworden..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aargh! Wat een schrik inderdaad. Wat zijn er toch ontzettend vervelende mensen soms...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik probeer er niet meer ana te dneken in wat voor wereld we leven want ik geloof dat ik het niet meer aan kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anoniem1/10/2020

    Heftig, maar het is geen uitzondering meer, blijf alert maar laat het je dagen niet verpesten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier ook zo af en toe nog van die harde knallen en soms weet je niet of het nu vuurwerk is of toch wat anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is inderdaad schrikken zeg... Ja, je hoort het steeds vaker, helaas. Wat ze allemaal uithalen tegenwoordig, echt niet normaal meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het wordt er ook echt niet mooier op allemaal Elisabeth.
    Inderdaad, in wat voor wereld leven we???
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...