dinsdag 28 januari 2020

Het gaat snel

Vanochtend al een telefoontje van het GGZ en ik was stomverbaasd want gistermiddag heeft de huisarts mij pas aangemeld .Maandag om 11 uur een Intake gesprek ,12 Feb een tweede gesprek met iemand anders om te bespreken wat de evt plannen zullen zijn voor mijn behandeling .Ik zie er als een berg tegenop stom genoeg .Na de missers en teleurstelling ben ik huiverig welke mensen tref ik nu weer en ik ben dus kotsmisselijk  .Dat is dus ook een van mijn problemen nu want ik sla direct op hol ,doemdenken en malen iets wat ik eerder niet echt zo erg had .Ik zie wel waar het schip strand ,of niet toch ? Maar vandaag ben ik ook een beetje trots ,ik heb een enorme paniek aanval zelf op kunnen lossen zonder pammetjes en dat voelde zo ontzettend goed
Elisabeth 

11 opmerkingen:

  1. Anoniem1/28/2020

    Je komt er wel, alleen via de rustige weg. Hug

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weet je Vlasje ,ik moet het vertrouwen in mezelf terug vinden en ook in de hulpverlening .Maar ik geef niet op .Ben blij met jouw fijne reacties

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Elisabeth,
    ga er maar niet van uit dat het schip strand... zeg maar liever ik zie wel waar mijn bootje heenvaart :-)
    veel sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent niet overgeleverd aan de golven, al voelt het wel zo. Als je niet achter een behandeling staat, is "nee" ook een antwoord. Elk begin is moeilijk...Weet je dat je ondanks je getob een ontzettend sterk mens bent. Heel veel sterkte!
    Dikke liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is zeker snel. Misschien heb je er baat bij. Knap dat je zelf je paniekaanval onder controle kreeg. Ik weet hoe moeilijk dat is.
    Heel veel sterkte.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo dat is zeker snel. Gelukkig maar. Hopelijk lukt deze reis wel. Behandeling wel slaat. Heel veel sterkte ermee. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als je je paniekaanval al zelf "de baas"kon,wie weet wat mogelijk goede hulp er bij gaat betekenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat goed dat je die aanval zelf onder controle kreeg! Ik duim voor je voor goede hulp, ik stuur je goede vibes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Anoniem1/29/2020

    Veel sterkte ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat het zo snel gaat, ook al brengt dat ook weer nieuwe zorgen met zich mee. Maar super dat je het aan kon!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alle goeds Elisabeth.

    Lieve groetjes,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...