dinsdag 2 maart 2021

Een hart onder de riem

Afbeelding van Internet 

Vanochtend ging de deurbel en tja dat gebeurd hier niet echt veel eerlijk gezegd  .Iemand voor een actie waar wij niet aan meedoen want het zijn er zoveel .Maar goed ,toen zag ik opeens een papieren tasje  aan de deur hangen ,huh?? Het was een Actie van onze gemeente en buurthulp . Veel info om hulp te kunnen vragen en in het tasje zaten ,een mini zakje chips een flesje heerlijke Appelsap een chocolade reep een mooie witte kaars en een spelletje . We spraken onze buuf vanmiddag en dat tasje hing er al sinds gisteren ? Ze had vanochtend al aangebeld om ons te waarschuwen maar blijkbaar deed de bel het niet .Echt een heel leuke actie maar hang AUB deze dingen niet aan de voordeur 

10 opmerkingen:

  1. Het is wel een heel aardig initiatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel leuk dat ze dat doen.
    Maar als ze het aan de deur hangen heeft niet iedereen dat door.


    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Iets afgeven is natuurlijk veel fijner, voor het persoonlijk contact. Maar dat wordt dezer dagen sterk vermeden. Spijtig dat de mensen zo van elkaar moeten vervreemden door ... maar het is wel een leuk initiatief. Liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vond het toch wel een leuk initiatief maar ja- je bel deed het niet en dan doen ze het op deze manier en eerlijk gezegd vond ik het ook echt lief. Al is het voor inbraak natuurlijk weer niet goed als er wat lang wat aan de deur hangt. Dat begrijp ik dan ook wel. Dus toch maar even snel de bel repareren of als je een batterij erin heeft even nakijken scheelt ook weer een hoop gedoe. Men had ook wel even tegen het raam kunnen tikken denk ik dan. Maar al bij al vond ik het een leuke attentie want hier doen ze helemaal niks hoor. LG, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd leuk om een cadeautje te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief! Maar iets afgeven is nog leuker. Jammer dat bel niet doet. Anders hadden aan de raam kunnen tikken lijkt mij? Mooie hartje... Fijne dag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zullen wellicht uit voorzorg zo min mogelijk contact met mensen maken. Van de wielervereniging werd er rond kerst chocola bezorgd. Dat pak ik wel aan!
    Lieve actie van de gemeente.
    Dikke liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk idee, geniet er maar van!
    Maar inderdaad aan de deur hangen is niet zo slim. Of ze moeten dan gewoon meteen aanbellen en wachten tot je open doet.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...