dinsdag 30 maart 2021

Katten !!

 Het is echt niet te geloven .Oude katten moet je niet naar een ander huis brengen denk ik dan !

Bacardi in zijn mandje 


Tommy op de bank 

En samen op de bank
Nou het heeft gewerkt met Bacardi en Tommy de 19 jarige katers van mijn dochter .In record tijd hebben ze hun draai gevonden en voelen zich helemaal op hun gemak in hun nieuwe huisje .Omdat mijn Dochter veel van huis is door haar werk en dan de twee mannetjes veel alleen zijn  vond haar vriend het een goed idee om ze bij hem te brengen want hij is dol op de poezen .Hij is thuis door gezondheid problemen dus de poezen zijn niet meer zo vaak alleen ,en mijn dochter ziet ze vaak als ze bij hem is .En zo is iedereen blij .

Liefs Elisabeth 


7 opmerkingen:

  1. Het is wel bij een bekend mens,al is de omgeving anders

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zeggen altijd dat katten aan hun huis hechten en honden aan hun baasje....
    Maar dat klopt dan toch niet altijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Katten zijn gewoontedieren, dus een heel geschikte oplossing. Groetjes ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede oplossing Elisabeth.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dat goed opgelost. En wat fijn voor de katten ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is een heel mooie en diervriendelijke oplossing, Elisabeth!
    Lieve groet en fijne dagen ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is echt een prachtige oplossing.
    Iedereen zo weer blij.
    Leuke foto's Elisabeth :-)
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...