zondag 28 maart 2021

Weer wat vragen aan mezelf

 Rek jij je eigen grenzen? 

Rekken is voor mij niet het juiste woord .Ik ben wat flexibeler geworden maar laat nooit echt meer over mijn grens gaan !

Van welke kleine dingen kun je genieten ?

Dat zijn er veel .Een lief woord een compliment van mijn man ,mijn spinnende poezen meisje een knuffel van mijn dochter  ,de zon die schijnt , het eerste groen en bloemetjes in de tuin  .Zoveel eigenlijk .

Wat wil je dat mensen zeggen op je begrafenis ?

Daar zal niemand bij zijn behalve mijn man [as hij er nog is] en mijn dochter met haar vriend .Verder hoef ik die poppenkast niet .

Laat je je gemakkelijk voor de gek houden ? 

Nee eigenlijk nooit want ik ben heel '' scherp '' .Wel heb ik te veel toegelaten om de lieve vrede terwijl ik beter wist !

Kun je makkelijk loslaten  ?

Was dat maar waar , dan zou mijn leven er een stuk beter uitgezien hebben .

Waar ben je dankbaar voor ?

Dat ik zo'n fijne lieve begripvolle man heb en met mijn dochter !

Voor welk dier ben je bang ?

Zonder twijfel SPINNEN  en zeker nadat ik twee keer gestoken/gebeten ben en dat voelt als een wespensteek ! Sorry voor degenen die ik nu misschien bang maak maar het is wel zo .

Heb je weleens iets boven natuurlijks meegemaakt ?

Boven natuurlijks vind ik een groot woord .Een paar keer op een plek waarvan ik dacht dit herken ik terwijli k er nooit geweest was .En dan het gevoel dat er iemand naast me zat en ik zijn of haar adem voelde langs mijn gezicht ,echt heel eng !!

Doe je weleens dingen uit medelijden ?

Ja heel vaak gedaan en ik heb daarin menigmaal een ''harde'' les gehad .Veel mensen zijn gebruikers is mijn ervaring .

Wie bewonder je ?

Mijn eigen man omdat hij zoveel liefde en geduld heeft met mij 

Wat doe je met je grijze haren ?

Helemaal niets meer ,ik ben wie ik ben grijs of niet ! Wie het niet mooi genoeg vind kijkt maar een andere kant op 

Liefs Elisabeth 

8 opmerkingen:

  1. die laatste zin i s een erg mooie...
    dan kijken ze maar de andere kant op,
    je bent mooi zoals je bent elisabeth, :-)
    vind ik ook
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spinnen brrrr! Ik deins ook echt terug als ik er één zie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke vragen en boeiende antwoorden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je geniet van de mooie momenten.
    En je bent goed en mooi zoals je bent.

    Geniet een mooie week Elisabeth.

    lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ieder mens is mooi en uniek! En mijn schoonmoeder is eens gebeten door een kruisspin. Erg pijnlijk, vroeger pakte ik ze in een toiletpapiertje en deed ze naar buiten. Daarna durfde ik dat niet meer. Maar ik maak spinnen nooit dood.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey E. ik kan mij wel vinden in de antwoorden. En spinnen tja daar ga ik ook bij gillen. Alleen dat grijze haar daar kan ik niet aan wennen, dus kleur ik nog wel een tijdje verder. Het beste ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat goed dat je je eigen grens zo goed kent en kunt bewaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van je laatste zin gaat zo veel kracht uit. Je bent wie je bent en dat is een prachtig mens! Ik denk dat onze mannen broers zouden kunnen zijn (-:
    Lieve groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...