maandag 19 juli 2021

Bloggen

 

Tja bloggen ? Zoveel jaren geleden een fanatiek blogster en altijd iets te schrijven .Veel persoonlijke onderwerpen ,veel foto's van mijn tuin en ook mijn gedichten en over mijn lieve poezen meisje .Ik sta een beetje erg stil op dit moment wat bloggen betreft .Er gebeurd niet veel in mijn leven ,dat wil zeggen wat ik wil delen dan . Weinig gedaan de laatste maanden door het Corona gebeuren ,moe heel moe na de vaccinatie maar dat zal wel een keer minder worden hoop ik .Maar nu toch weer een beetje bezig om mijn extra rondje te fietsen om de conditie een beetje beter te maken .Ook beter eten moet ik gaan doen besef ik wel want ook daar ontbreekt het mij aan ,eetlust .Maar er zijn nog geniet momentjes gelukkig .Veel korte of soms best lange gesprekken met mensen die ik niet ken als ik boodschappen doe .Het lijkt wel of veel meer mensen daar ook echt behoefte aan hebben .Ik ben nog steeds heel voorzichtig en houd afstand ,ontsmet mijn kar en mijn handen en draag mijn mondkapje .Ik ben geen echte tv kijker maar afgelopen week werd al het slechte en verdrietige nieuws even teveel en ik neem het blijkbaar mee in mijn dromen .Nu kijk ik zo weinig mogelijk .Ik leef mee maar in mezelf zeg ik dan maar .Ik lees hier en daar en reageer ook wel af en toe .

Fijne week .liefs Elisabeth 

6 opmerkingen:

  1. Ha lieve Elisabeth... fijn weer even iets te horen! Bij ons was het ook rustig al die maanden. Blij dat je toch weer wat meer energie lijkt te hebben. Wel vervelend dat die 2e prik nog zijn naweeën toont!
    Ik mail je binnenkort weer eens! Liefs 💕

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, hier ook wel extra ongemakken sinds de prik, ook moe. Maar langzaam wordt het beter. Ik merk het ook, gesprekjes hier en daar, en ik heb er zelf ook behoefte aan. En ook nog steeds voorzichtig. Doe rustig aan, Elizabeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die spontane gesprekken zijn vaak zo leuk. Ook al luister je alleen maar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Af en toe iets van je laten horen is ook goed. Bloggen moet leuk zijn en als je even niks te vertellen hebt of er geen zin in hebt dan zal niemand je dat kwalijk nemen.
    Ik ontsmet mijn winkelwagen of winkelmandje ook nog steeds, maar veel mensen doen dat niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat iedereen zowat hetzelfde ervaart E. Moeilijke tijden, het lijkt wel of we de zeven plagen over ons heen krijgen. Triest deze wereld, daarom leven we in lichtpuntjes ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het klinkt goed dat je op je voeding let, en probeert je conditie weer op te bouwen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...