donderdag 22 juli 2021

Daar zijn ze weer de vragen aan mezelf

 Mag je gesprekken met de ene vriend[in] aan de andere vertellen ?

Ik heb geen vriendinnen dus er valt niets te vertellen .Wel gesprekken zo hier en daar met buren .Ik vertel nooit persoonlijke dingen die iemand mij verteld door aan anderen 

Met wie deel je je dromen ?

Met mijn man natuurlijk en soms met mijn Dochter 

Horen slechte dagen ook bij het leven ?

Ja zeker wel en helaas heb ik er nu [te] veel 

Zeg je altijd de waarheid  ?

Dat ligt eraan tegen wie en wat het onderwerp is .Ik ben voorzichtig met wat ik tegen wie kan zeggen !

Ben je online anders dan in het echte leven ?

Ja ik ben minder open [geworden ] door vele ervaringen op het net 

Kloppen je gedachten altijd ? 

Heel vaak wel ,ik noem het geen gedachten maar intuitie !

Zit je nu lekkerder in je vel dan 10 jaar geleden ?

Wat zou ik me graag zo weer willen voelen als 10 jaar geleden !

Wat zou er in jouw gebruiksaanwijzing moeten staan ?

Accepteer dat ze goede en slechte dagen heeft en laat haar met rust op een slechte dag .

Maak je soms grappen ten koste van  jezelf  ?

Yep zeker weten , ik noem het galgen humor !

Welke bloemen koop je het liefst voor jezelf ?

Rozen natuurlijk ,de mooiste bloem wat mij betreft 

Zo weer en klein beetje over wie ik ben .Liefs Elisabeth 














6 opmerkingen:

  1. Ik stuur je een virtuele bos rozen Elisabeth.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik doe bij de rozen van Hilly ook een virtuele knuffel en een kus die jij blogvriendin van mij ontvangt. En er zaten ook goede vragen bij met de antwoorden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn om weer over je te lezen. Ik denk vaak aan je en hoop dat het nu eindelijk eens beter zal gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd weer fijn om te lezen, ook voor jezelf lijkt me zeker als er een periode tussen zit.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...