vrijdag 23 juli 2021

Zo ontroerend

Dit was echt een week vol verassingen .Ik lag even op de bank Dinsdagmiddag  met oordopjes in en heb even lekker geslapen dus geen bel gehoord  .Toen ik mijn ogen opende stond er een doos van Douglas op tafel en ik dacht Huh? ik heb niets besteld ! Er zat een met veel zorg uitgezochte geur in van een mede forum lid van ons parfum forum die precies weet wat ik fijn vind .Gisteren een berichtje van een ander lief forum lid dat er een verassing pakje onderweg was naar mij .En daar stond de bezorger vanochtend met een grote doos van een parfum webshop. Er zat een prachtige Paarse Cadeau doos in met mooi zwart lint dicht gestrikt .Twee geweldige geuren  en een Discover sample set van Gucci met 5 samples  en een pot met zalig ruikende geur parels ,ook nog een perfect uitgezochte extra sample met mijn favoriete geurnoten .Ook vallen er regelmatig lieve mooie kaartjes in de brievenbus van mijn lieve Internet vriendin .Er vloeiden deze week heel veel traantjes van ontroering want dit heb ik nog nooit meegemaakt zoveel lieve dingen en ik weet soms niet wat me overkomt ,zo ontzettend dankbaar voor al deze lieve dingen .Het raakt me zo !! Het gaat niet om het krijgen maar de liefdevolle dingen die anderen zomaar voor mij doen .

Liefs Elisabeth 

8 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk, Elisabeth! Je bent deze week helemaal verwend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je ook echt verdiend hoor lieve vriendin want je bent een schat van een mens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend lief van ze! Geniet maar van al die lekkere luchtjes en van al die lieve mensen om je heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En elke keer,als je dat geurtje opdoet,herinner je je weer die lieve gebaren

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daaruit blijkt toch echt dat mensen je waarderen en je dus een waardevol mens bent. Knoop dat maar in je oren! Geniet ervan lieverd! Liefs 💕

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn Elisabeth.

    Lieve groetjes,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja misschien heb je toch vriendinnen. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat mooi allemaal. Superfijn om te lezen ook. Zie je wel, dat er enorm veel prettige mensen zijn. Soms als ik het journaal hoor en alle ellende zinkt me wel eens d emoed in de schoenen. Maar dit soort berichten geven moed.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...