vrijdag 2 juli 2021

Met kleine beetjes genieten

 


Ja steeds weer een beetje genieten is het motto hier .Het gaat zeker niet slecht met mij maar ach het zou altijd beter kunnen . De afgelopen weken echt heel erg genoten van mijn tuin en al het moois ,helaas heeft de regen de mooie rozen geen goed gedaan ,maar de zomer is nog lang niet om zeg ik maar zo .Vorige week even de schrik ,ik had mijn Dochter geknuffeld oeps 3 dagen later was ze vreselijk verkouden ,hoesten snotterig en ziek .Maar ik had net mijn tweede vaccinatie met Phizer gehad ,maar ze heeft eerst een thuis test gedaan en een paar dagen later een '' echte '' test omdat dat moet voor haar werk en gelukkig beide negatief .Ik ben best nog moe en een paar ander kleine klachten na de vaccinatie maar het voelt wel goed ,het gevoel dat ik grotendeels beschermd ben nu al blijf ik nog heel voorzichtig .Ik geniet van mijn tuin ,de fijne en heel lange telefoon gesprekken met mijn dochter ,niet te vergeten mijn lieve man [ de schat ] en mijn poezen meisje Mikki die zo aanhankelijk is .Heel actief op het Parfum forum want ja dat is mijn grote  passie nu eenmaal al is dat voor velen niet begrijpelijk, het is zo ontzettend leuk om dat te kunnen delen met de andere lieve dames .Binnenkort weer eens naar het tuincentrum want er moet nodig een nieuwe kattenbak komen voor The Queen of the House en ja daar hebben ze natuurlijk ook altijd leuke plantjes ,dus daar heb ik wel zin in .Ik wens jullie een fijn weekend 

Liefs Elisabeth 

9 opmerkingen:

  1. Ik snap dat wel van die parfum, hoor. Ik ben ook een luchtjesmens.
    Fijn dat je van veel dingen kan genieten en ik ben benieuwd met wat voor plantjes je thuis gaat komen ;)
    Voor jullie ook een fijne weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hou wel van luchtjes maar dan in andere vorm. Maar heel fijn dat je wat uit kan wisselen met wat je aandacht trekt op dat parfum forum. Lekker doen waar je zin in hebt. En ja hier ook weer wat plantjes gehaald voor mijn balkontuin want nu kon ik eens rustig rondkijken. Mooie foto deelde je. En ik wens je hierbij gezellige dagen toe. Liefs, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dart er mooie dingen op je pad komen Elisabeth.
    Parfum vind ik heerlijk.
    Ik koop vaak kleine flesjes.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb jij ook zo'n goede neus,dat naast de heerlijke parfumluchtjes ander minder plezierige geuren ook zo goed geroken worden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik heb een heel goed reukvermogen dus helaas ruik ik ook erg goed de minder fijne geuren .

      Verwijderen
  5. heerlijk je plaatje van de rozen elisabeth, wat zijn ze mooi hé,
    ik moet ze vandaag gaan snoeien, de meeste zijn uitgebloeit, en hangen in lange slierten naar beneden, de postbode is er niet zo blij mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Parfum forum ... dat ruikt op zich al bloemig al ken ik het niet.
    Luister vooral naar uw lichaam en doe wat je kan, niet wat je wilt en dan komt alles weer goed. Het beste E. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat er toch zoveel kleine dingen zijn om blij van te worden. Ik houd ook erg van kleine geluksmomenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Even een groetje komen neerpennen ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...