zondag 30 december 2018

2018 - 2019



Het jaar 2018 zit er weer bijna op .Geen lang blog over terug kijken of vooruit kijken . Het was niet echt een leuk jaar maar ach daar kan ik toch niets aan veranderen .Wat het nieuwe jaar zal brengen weet ik niet ,ik wacht maar weer af .Goede voornemens doe ik niet aan want dat vind ik onzin , wil ik iets veranderen kan ik daar elke dag mee beginnen en niet speciaal op 1 januari. Ik zal wel blij zijn als de vuurwerk gekte over is ,niet voor mezelf maar voor Mikki want ze is nu al erg bang en heel onrustig
Ik wens jullie een mooi en vooral gezond 2019 En voor ieder die het moeilijk heeft veel sterkte
Liefs Elisabeth 

10 opmerkingen:

  1. Anoniem12/30/2018

    Ik wens jullie hetzelfde.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.
    En ook hier geen goede voornemens hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niemand kan in de toekomst kijken maar wat een mooie wensen Elisabeth! Voor jou en je lievelingen hetzelfde gewenst! Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee, het was zeker geen leuk jaar Voor jou en ook voor mij niet. We gaan meemaken wat het nieuwe jaar voor ons in petto heeft. Ik wens je uiteraard alle goeds en moois Elisabeth.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hopelijk brengt het nieuwe jaar je positiviteit en geluk, want dat gun ik je van harte. Het was in elk geval leuk om je via de blog te mogen 'ontmoeten'.
    Voor jou en iedereen die je lief is: fijne jaarwisseling en een mooi nieuwjaar.❤

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Elisabeth

    Het was een moeilijk jaar, voor allebei. Maar wij zijn ook doorzetters!Ik vind je een prachtig mens al ken ik je niet persoonlijk. Maar je warme reacties zeggen genoeg.

    Ik hoop dat het nieuwe jaar je mooie momenten brengt. En dat de band met je dochter verstevigd. Want dat gun ik je zo!

    Een goed uiteinde en een nog beter begin. Een nieuw jaar ligt voor ons. Laten we er op vertrouwen dat het een mooi jaar wordt.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij vooral een rustig nieuw jaar gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig Nieuwjaar lieve Elisabeth, we hebben weer 365 dagen om er wat van te maken, en ik hoop dat het fijn wordt voor je
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben het helemaal met je eens, Elisabeth. Het is belangrijk om vooral in het NU te LEVEN en van de NU-momenten te GENIETEN...! En zoals je zegt: " wil ik iets veranderen kan ik daar elke dag mee beginnen en niet speciaal op 1 januari." Vuurwerk is inderdaad niet fijn voor de dieren. Veel dieren zijn er bang van. Bij ons viel het nog mee van het vuurwerk, maar toch blij dat ook dat weer voorbij is voor de dieren!
    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...