zaterdag 15 december 2018

Hoezo gezellige familie ?

Dat was gisteren dus even het bewijs dat ik idd afstand moet houden ,heel veel afstand  .Na een bedank berichtje op fb van de neef aan zijn vrienden brak de Hel los .Ik wist niet wat ik daar opeens allemaal las en ben me echt rot geschrokken .Een goedkope platvloerse ordinaire ruzie tussen broer en zus en de twee dochters van haar openbaar op fb ,Niks hereniging maar nu is hij dus 3 mensen kwijt door zijn eigen schuld .Bah bah .En vannacht was het dus weer raak , een flinke nachtmerrie want hier kan ik dus echt niet tegen .Het leek even leuk ,niet dus blijkt wel!! Ik hou het maar bij mijn eigen mini familie ,man en dochter dat is voor mij voldoende .Gisteren weer anderhalf uur met dochter gepraat en we komen weer in wat rustiger vaarwater gelukkig en daar ben ik al heel blij mee .Zo en nu weer lekker genieten van mijn versierde stulpje
Fijn weekend ,Elisabeth

P S mijn heel persoonlijke berichten weer verwijderd maar jullie lieve reacties bewaar ik wel .

6 opmerkingen:

  1. Tjonge wat ontzettend jammer en ja natuurlijk trek je je dat aan.
    Fijn dat het contact met je dochter weer de goede kant op gaat. Met kleine stapjes kom je er ook hè. Geniet van alles wat kan! Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is dus altijd het probleem geweest met de familie van mijn man en de reden waarom we afstand hebben genomen.Maar het is zeker jammer wat mensen elkaar aandoen.

      Verwijderen
  2. Zo jammer. Het klonk veelbelovend. Maar mensen kunnen elkaar inderdaad behoorlijk wat aandoen. Maar met je dochter gaat het weer iets beter. Ik ben blij voor je.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zeker domper voor jullie. Gewoon jezelf zijn. Het is ook de beste. Heel goed dat je afstand neemt. Laat maar los.Toch fijn dat je dochter goede kant uit gaat met jullie. Fijne dag gewenst. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat jammer,het was zo goed geprobeerd door jou

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Elisabeth,
    ik zal meer naar benden moeten om te lezen wat er zich heeft afgespeeld al lees ik ook dat je vele berichten alweer hebt verwijderd. Weet een ding meis, jij zal verder moeten met je mannetje en het zou leuk zijn als er kinderen zijn zijn maar dat gaat ook niet altijd.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...