donderdag 13 december 2018

Toch even een paar plaatjes

De boom staat sinds vorige week en ik ben er blij mee ,het is toch wel heel erg gezellig al die lichtjes 


Helaas lukt het niet om de Eekhoorn mooi op de foto te zetten ,geen geduld ook .Wat had ik graag meer van deze schattige Eekhoorntjes willen kopen ,helaas was er nog maar 1
Ik heb er gewoon weer een dolle boel van gemaakt met alle kerstmannen en de winterpopjes 

De kaarsen en waxine lichtjes zijn niet aan te slepen in deze tijd ,ik denk dat ik nu wel door mijn voorraad heen kom





We zijn met zijn tweetjes de kerstdagen vinden dat heerlijk ,geen stress over eten of kado's gelukkig Ik ben niet negatief over Kerst maar veel drukte maken die dagen is nooit mijn ding geweest .Ben zo blij dat ik niet uren boven een walmend gourmetstel hoef te zitten pff. Ik vind het leuk om binnen te gluren bij anderen en al die mooie versierde bomen te zien ,ook in tuinen zie ik steeds meer versieringen .dat zijn gewoon de leuke dingen van deze tijd . 
Ik zeg het er maar weer bij  Fotograferen is niet mijn sterkste kant ,ik heb er op dit moment gewoon geen geduld voor 


Elisabeth 

14 opmerkingen:

  1. Anoniem12/13/2018

    Het ziet er prachtig uit bij jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er heel erg gezellig uit en je foto's zijn goed hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is echt hartstikke leuk! Die popjes zo op het randje zijn zo schattig!
    Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk ik het ook dergelijke bungelpopjes, gescoord bij de Leger des Heils kerstmarkt. Omdat ik ze zo leuk vond heb ik via een FB groep een haakboekje gekocht over bungelpopjes zodat ik voor andere gelegenheden er ook kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke boom, ik zie vogeltjes daar houd ik ook van:)
    Mooie versiering.

    Ik heb alleen de boom nog maar, dit weekend een kerstbakje maken en verder versieren.

    Geniet ervan!

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het ziet er knus en warm uit elisabeth,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi zo een eekhoorn in de boom. Hoort er echt bij. Was zelf ook op zoek geweest maar in de tuincentra's hier in omgeving helaas weinig te vinden dus wordt het weer een zilveren boom met verschillende ballen en vogeltjes. Had er nog enige oude van vroeger met zo een knijper. Het ziet er reuze gezellig uit bij jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och Elisabeth wat heb je heel mooi gedaan deze kerstboom. Bungelpopjes over rand hang staat leuk. Echt top om te zien van jou huis. Staat heel gezellig in huis. Toch hebben wij ook gedaan in huis. Beetje sfeer in huis. Ondanks...Je weet het wel. Dan doet het pijn. Ik wens je alvast fijn weekend.

    Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. goed van jullie om toch wat te versieren in huis .Het valt zeker niet mee voor jullie met alles wat er aan de hand is .
      sterkte en liefs xxx

      Verwijderen
    2. Valt zeker niet mee. Ik zie overal lichtjes hangen. Probeer klein beetje voor ons te vieren. Blijft heel moeilijk. Dank je wel. Erg lief van je.

      Verwijderen
  9. Heel veel warmte en sfeer ligt er in deze beelden. Wel mooi gedaan en hopelijk beleef je pret aan die ene eekhoorn hoor.
    Succes ook met wat ik op uw vorig postje las. Geduld en moed lonen uiteindelijk mss wel. Het beste ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet het er gezellig uit Elisabeth en wat goed dat jullie het zo mooi maken voor jullie twee en dat moet ook. Hier opeens de bui wat minder ook bij mijn X, geen idee waarom trouwens maar ga zo even bananencake bakken en vanavond eten bij de open haard.
    Veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Elisabeth,
    je foto's zijn toch geslaagd en je hebt je huisje mooi en sfeervol versiert. Ik hou ook niet zo van die drukte, maar ik wens je toch fijne en sfeervolle kerstdagen...
    Liefs en groetjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er heel gezellig uit Elisabeth.
    Ik heb maar een heel klein boompje en die staat bij het gedenkplekje van Jahnay. Wel hebben we veel lichtjes in huis.
    Bij jou is het ook heel gezellig.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...