donderdag 27 december 2018

Hoopvolle gedachten

Ik ben niet echt van het te veel terug kijken maar heb dat de afgelopen tijd best veel gedaan .Vorig jaar en ook dit jaar waren behoorlijk heftig en vol emoties  en twijfels en ik noem ze tropen jaren .Het lijkt voorzichtig steeds beter te gaan en dan bedoel ik natuurlijk het contact met mijn Dochter .Ze is voorzichtig gelukkig met hem en het lijkt nu goed te gaan met af en toe een hindernis .Tja het zijn volwassen mensen met een verleden en een eigen leven en het is wennen en ook erg aanpassen .Vol trots liet ze de mooie armband en de ketting zie die ze van hem kreeg voor haar Kerst .Hij lijkt heel erg zijn best te doen .Zo lief als ik hoor dat hij steeds vraagt ''wat vond je moeder ervan ''  mijn mening telt blijkbaar wel .Ik doe een schietgebedje af en toe want wat houd ze ontzettend veel van deze man .Ze is liever geworden en zachtaardiger nu en dat is wat ik zo miste en ik krijg het gevoel mijn '' kind ''weer een beetje terug te hebben .Ik denk dat ik binnenkort toch eens kennis wil maken met deze man en dat gebeurd waarschijnlijk in Jan als ze jarig is .Deze moeder is hoopvol want ik gun haar het geluk zo na al die lange jaren alleen waarin ze geen enkele man meer vertrouwde .Ik ben voorzichtig hoopvol 
Elisabeth 

10 opmerkingen:

  1. Anoniem12/27/2018

    En ik hoop met je mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn voor jou en je dochter. Ik ben zo blij voor je!

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is fijn om te lezen dat je zo hoopvol bent. Ik wens je dan ook en heel fijn nieuwjaar toe

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Lot en wat leuk dat je komt lezen en reageren .Ook vandaag weer een gezellig babbeltje per telefoon dus ik blijf hoopvol .Ik wens jou ook een heel mooi 2019 toe

      Verwijderen
  4. Hoopvol Elisabeth.
    We hopen op een mooi Nieuwjaar!

    Een goede jaarwisseling gewenst alvast.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En jij op mijn blog schrijven dat "wonderen" niet bestaan. Dit is toch een voorbeeld dat het wel bestaat he. Ik gun het je zo. veel liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ik hoop ook zo voor je dat het nu goed gaat en dat ze echt gelukkig wordt. Dat is toch wat je voor je kinderen wilt hè..
    Het goede voorbeeld heeft ze toch zowat onder haar neus hè, met jullie als ouders. Veel liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn om te lezen Elisabeth.
    Het heeft dan lang geduurd en alles is nog lang niet zoals je het graag zou zien maar....... het begin is er :-)
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hou je aan deze gedachten, Elisabeth en ik hoop met je mee... Hoop doet leven en mensen maken fouten die moet je kunnen vergeven... Het komt allemaal goed als je positief blijft!
    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...